Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sorenb86
#7805
Jeg har brændt mig varm på: LG L2000C-SF og vil gerne ha lidt råd angående forhandlere, da jeg i første omgang købte en LG l2010T hos getmore hvor servicen er total elendig så vil gerne vide hvilke forhandler der er folks fortrukne af dem der levere denne skærm..

på forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7806
Du får nok ikke et entydigt svar på det spørgsmål. Jeg har f.eks. handlet flere gange med Getmore og de har leveret en ganske udmærket service og pengene fra returforsendelser er også blevet tilbagebetalt hurtigt.

Jeg har også gode erfaringer med Proshop, som også er på forhandlerlisten.

Jeg har flyttet tråden til det rette forum.
Af SLL
#7808
Jeg syntes barometer bedømmelserne på edbpriser er gode. De fortæller ret godt hvilken type forhandler man har med at gøre, og hvor velstillet forhandleren er.

Getmore ligger på omkring et 5 tal i karakter, og det er på 380 bedømmelser i alt da jeg tjekkede. Det må siges, at give et ret præsist billede af, hvad du kan forvente af service.

For at sige det kort, - Getmore handler jeg aldrig hos mere. Ikke, at de ikke levere vare til tiden og det hele (hvilke du kan se på Getmore's karakterskala), men hvis du efterfølgende har brug for hjælp til det ene eller andet, er servicen meget dårlig. I mit tilfælde, skylder Getmore mig 4000 kr. for en skærm jeg har set én gang på 5 uger. Nu har Getmore valgt, at droppe alt kontakt med mig, så jeg nu hverken har skærm eller penge. Altså - svindel og tyveri, anderledes kan jeg ikke se det. Men sagen er ikke afslutte endnu, tro mig.

Selv ville jeg købe hos en forhandler, hvor der er mange positive bedømmelser, og hvor karakteren ligger på middel eller derover. Alt under karakteren 8 ville jeg nok være en smule forbeholden overfor.

Mvh. SLL
Af kenneth molin
#7812
Itbutikken.dk er blevet kåret som den bedste internetforretning af forbruger bladet TÆNK - flere gange i træk så vidt jeg lige ved.

Endvidere giver de en udvidet pixel garanti, hvilket vil sige, at uanset hvilken pixel fejl din skærm måtte have -bytter de den indenfor 14 dage efter købet.

Se link:
http://www.itbutikken.dk/submenu/1/11/1619/0/0.htm

Desværre afspejler prisen også derefter - priserne ligger typisk 500-1000 kr. over andres priser.
Af C_mad
#11837
Jeg købte et Amitech tv over det forholdsvis nyåbnede Wupti.com, som jeg så fortrød (pga. Amitech lover alt for meget mht. produkter !:( ).
Men jeg kontaktede så wupti's kundeservice og fik at vide jeg bare skulle sende tv'et tilbage og de ville derefter overføre pengene.
Og det gjorde så og efter 3 dage. Meget enkelt.

Derfor har jeg kun gode erfaringer med Wupti.
- Lettilgængelig kundeservice
- Hurtig levering
- Forholdsvis billigt
- brugervenlig hjemmeside