Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zap
#71369
Oplevelser med forhandlere er i dette forum oftest fokuseret på det negative. Derfor vil jeg lige fortælle om min positive erfaring med Cinemagic. Bestilte Sonys 40w5500 i mandags og på sitet stod at levering ville blive næste dag, hvis man bestilte inden et givent tidspunkt. Jeg tænkte umiddelbart at det var ambitiøst og jeg ventede egentlig ikke at de ville leve op til det. Kl. 18.30 samme dag fik jeg en mail om at Budstikken ville levere mellem 8-17 og at de ville ringe 30 min. før. Sørme om de ikke ringede næste formiddag (med de 30 varslede min.) og bar sågar TV'et helt ind i stuen.
Ros til både Cinemagic (og Budstikken) for helt problemfri bestilling og levering.
......og i øvrigt lever TV'et helt op til forventningerne. Super nem opsætning, ingen problemer med at finde DVB-T kanalerne og flot billede (ingen problemer med backlight bleeding).
Af Mons
#71377
Dejligt at høre om gode erfaringer også!

- og tillykke med din nye skærm :)
Af vtviking
#71806
De er super hurtige til at levere.
Jeg bestilte også en dag og fik at vide mellem 8-17 næste dag. Jeg blev ringet op kl. 06.45 næste dag og fik det leveret 07.45 :p Det var endda tidligere end de skriver hehe
Af LunD^
#71816
Jeg vil da også gerne rose både Cinemagic og budstikken, jeg bestilte TV en Søndag, besked Mandag at det var afsendt, og Tirsdag formiddag ringede Budstikken og sagde han var der om 40min. Han ringede på 40min. senere og der stod et 42" på trappen. ;)
Af kanaster
#74176
Cinematic svarer ALTID på e-mail.
Har en gang købt et TV, og det kørte bare perfekt.
Meget hjælpsomme er de dernede.

Kan klart anbefales.