Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kongkasper
#59172
Ja, det skulle jeg mene.
Har selv handlet der flere gange, men skal ikke kunne sige hvordan de er med retursager. :)
Af Mcwaffle
#60268
Der står på Komplett.dk's hjemmeside at alle varer bliver sendt fra Norge.

Når nu at Norge ikke er med i EU, bliver der så yderligere toldafgifter på det man har købt?

Har ikke haft held med at kunne kontakte deres kundesupport af en eller anden sjov årsag....
Af dkawa
#60273
har købt mit px80 der, afhentet ved vesterport st.

Skulle ikke betale noget ekstra og der gik 24timer fra bestilling :)
Af ivandahl
#60446
Har ikke haft problemer med at komme i forbindelse med deres kundeservice, på det punkt fortjener de ros, men om de så kan afhjælpe problemer er noget ganske andet ;)

Regn med at det er paralelimporterede varer de sælger, hvis andet ikke er angivet, har selv lige købet et pioneer 5090h derinde (russisk model), god pris - men undersøg hvor meget det vejer da de ikke sender tunge ting og du så selv skal sørge for transport.

Men ellers fin service med bestilling/afbestilling
Af dumb
#60472
Har kun positive erfaringer med komplett.dk også ved reklamationssager. Købte et motherboard samt CPU af dem. Det viste sig at motherboarded ikke kunne køre med den valgte CPU, selv om det stod i dokumentationen at det skulle virker. Skrev til komplett.dk og blev straks tilbudt en ombytning til et andet motherboard, der var dobbelt så dyr, uden ekstra omkostninger for mig....så super service :)
Af BrunoB
#60923
Jeg har lige bestilt følgende stumper hos komplett.dk til min drømmeputte:-)
Det var det eneste firma der havde ALLE stumperne!
Og efter blot 4 timer har de svaret at alle dele er pakket :o
Så nu håber jeg blot at man kan stole på dem.

Udfra regningen tyder det på at de 170 kr som Post Danmark stjæler er de eneste extra omkostninger der løber på.
Forhåbentlig:-)

Sapphire Radeon HD 4870 1GB TOXIC
Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB
NorthQ 3580 Water Cooling
NorthQ Bracket for Socket 1366
Antec Three Hundred 140mm Fan
Asus P6T Deluxe V2
Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB
Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920
Total 8.687,00 DKK
Post Danmark 170.00 inkl. moms
Af BrunoB
#61106
Update
Har lige modtaget alle stumperne fra Post DK.
Alt er solidt emballeret.
Og da Post DK ingen julefrokoster holder for øjeblikket, så ser det ikke ud til at nogle af postmedarb har hygget sig med at køre gaffeltrucks over pakkerne.
Godt nok.
Lige nået at checke indholdet igennem.
For fanden hvor er ASUS bundkortet pakket indbydende ind.
Det er nærmest i en egen Guccikuffert med hank.
Indtil videre kan jeg kun varmt anbefale Komplett.dk. (B
Af kanaster
#74175
Havde engang en extern western digital harddisk der var problemer med.

Det tog godt nok nogen tid med forskellige supportere på e-mail.

Men problemet blev løst !

Kan anbefales!
Af HiFi Entusiasten
#74180
NEJ NEJ Don't do it. Jeg købte min G10 fra dem og to dage efter satte de prisen 100kr ned. Jeg gjorde dem opmærksom på det og de sagde at pengene ville blive sat ind på min konto, men de penge har jeg aldrig set en rød øre af.

Dernæst så er det næsten en måned siden jeg gjorde dem opmærksom på at G10'eren skal have en opdatering og at jeg skal have firmwaren fra dem. Hver eneste gang jeg ringer til dem så har de en masse undskyldninger.

Jeg ved godt, at man kan hente firmwaren fra nettet. Men det er bare et principsag.

Alt i alt så lover de en masse men holder det ikke. DE ER IKKE TIL AT STOLE PÅ!!
Af BrunoB
#74541
HiFi Entusiasten skrev:DE ER IKKE TIL AT STOLE PÅ!!
Jeg må indrømme at efter at have læst dit indlæg og din advarsel så kunne jeg ikke lade være med at grine.
For ligefrem at advare mod at købe hos dem blot fordi de EFTER dit køb har nedsat en vare og derefter fandme ikke har sørget for at en bestemt ny firmware er blevet installeret på din putte.
Hallo :s
Jeg har ikke noget i klemme, men prøv dog lige at sammenligne dette firma med nogle af de danske e-handels lavpris firmaer.
O_O
Af Steemann
#74547
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger. Har handlet hos komplett et par gange nu og der har aldrig været nogle "ko på isen".
Selv om varerne bliver sendt fra deres hovedlager i Norge, så er der ikke nogle parallel importerede produkter. (Kan jo ikke være 100% sikker, men jeg har ihvertfald ikke oplevet at de skulle sælge det). Alt hvad jeg har købt har været med dansk eller nordisk serienumre.
Af HQgeN
#74548
De er helt fine! Og nej, der kommer ikke ekstra told på, da de køre dem til Danmark, og sender dem der fra :)
Af BrunoB
#74580
HQgeN skrev:Og nej, der kommer ikke ekstra told på, da de køre dem til Danmark, og sender dem der fra :)
Haha. Nå er det sådan de undgår de emsige toldere :p