Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
#356859
Hej er der nogen der ved eller har prøvet og flytte eller kopiere hele ens email det fordi det koster en del og have den email så jeg vil gerne bruge en anden email jeg har
Da jeg havde en vandskade startede de med at det skulle koste og hvis jeg ikke betalte vil de slette min email og da jeg har mails frem og tilbage fra en forsikringssag osv så vil jeg jo gerne gemme det jeg ved selvfølgelig godt jeg kunne tage hver enkelt bare og sende men det virker sgu virkelig bøvlet

På forhånd tak for hjælpen
Brugeravatar
Af hans123
#356860
Der er flere muligheder at efter hvem udbyder er og dine e-mail klient.

Så du er nødt til,at give lidt mere info.

Uden det skal lyde negativt. Så har Google 100vis af gode løsninger som passer til flere udbydere
Af purtsak
#356861
Jeg har jubii mail og har en ny hotmail men vil gerne flytte de email jeg har på min jubii mail eller kopiere til usb stik eller harddisk hvis man kan det
Af LarsCJ
#356909
Hvis dine mails ligger i en mailklient (Outlook, Thunderbird etc.), kan du som regel bare ændre din mailserver - så beholder du de gamle mails/mapper, men får kun mails fra den nye server.

Hvis du kun har webmail kan problemet (formentlig, jeg kender ikke Jubiis løsning) løses ved at tilknytte en mailklient til den. Så har du alle mails på din egen PC.