Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
#314649
Davs

Er kvaliteten fra en ægte 4k film der bliver afspillet på Apple tv den samme som hvis den blev afspillet på fra en disk?
Af Cub
#314653
Torben Rasmussen skrev: 20. maj 2020, 14:35 Hvilken service vil du afspille fra på ATV?
Jeg bruer ATV app på mit C9. Men overvejer en 4k afspiller, hvis det gør filmens kvalitet bedre. Tænker på den kommende PS5 med afspiller i.
Af ferrarimik
#314654
Hvis vi snakker film købt på Apple TV i 4K HDR. Vs disk Vil du opleve en lille forskel på billedkvaliteten. Den største forskel er på lydsiden hvor disk har overhånden.
Af Cub
#314662
ferrarimik skrev: 20. maj 2020, 15:54 Hvis vi snakker film købt på Apple TV i 4K HDR. Vs disk Vil du opleve en lille forskel på billedkvaliteten. Den største forskel er på lydsiden hvor disk har overhånden.
Ja lige præcis, film der er købt på APT. Den med lyden var jeg godt klar over. Nå men jeg må se om jeg selv kan se forskel til den tid. Det er ikke noget der haster nu, når der ikke er større forskel.

Tak for svar.