Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
#144327
Jeg kører med Yousee gennem boligforening, og modtager mit signat via antennestik i væggen.
Jeg har to TV, et digitalt og et analogt.
I væggen splitter jeg mit antennestik, og sender den ene ind i soveværelset (analogt), og den anden videre over til HDD optageren, som så viderefører det via udgang med nyt kabel op til TVet.

Men nogle gange er signalet dårligt, og det hjælper at fjerne T-stikket (sådan et i metal). Så kan jeg dog ikke se tv begge steder.
Hvilke alterantiver har jeg?

Jeg bor i en lejelejlighed, så vil ikke til at installere flere antennebokse. Det bliver for dyrt ift. vi flytter om nogle år...
Af pacman
#144391
BrianH skrev:Du køber sådan en her: http://www.av-connection.dk/?PGr=4174&ML=495
Jeg købte sådan et sidste år, og det var desværre en dårlig løsning for mig da det ikke hjalp en pind. Det endte med at jeg fik en mand ud, som så lagde en anden antenne forstærker på og målte sig frem til signal styrken og lavede en god løsning. Men det kostede også bare knaster. Men det virker nu.

Det skal siges, at i mit tilfælde så skulle der et langt kabel fra forstærkeren over til hd boksen, og kan selvfølgelig ha' været en af grundene til at signalet ikke var godt.