Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#143859
Har alle fået to par briller med VT20 i Elgiganten? Altså det de solgte til 4999,- da de skulle have tømt lageret for sidste års model.

Og noget andet... Det ser ud til at løse briller koster 1000,- Er de de samme der kommer sammen med tv'et? Hvis det er de samme, har tv'et reelt kostet 2999kr eller 1000 mindre end det billigste panasonic plasma
Af RasmusK
#143863
Ja der var også 2 briller og wifi dongle med til det VT20 jeg købte, så kannon pris

Og nu kan jeg se fjernsyn om dagen :) det var næsten umuligt med mit PX80.
Af RasmusK
#143867
Den wifi dongle der følger med koste den ikke også omkring 600kr, så hvis man regner som BrinH så kostede det reelt kun 2400 kr, hvis altså man alligevel skulle ud og købe 2 briller og dongle.
Af maskus
#143880
RasmusK skrev:Den wifi dongle der følger med koste den ikke også omkring 600kr, så hvis man regner som BrinH så kostede det reelt kun 2400 kr, hvis altså man alligevel skulle ud og købe 2 briller og dongle.
Har I et link eller noget nærmere om det tilbud. Det kunne jeg også være interesseret i :)

/msk
Af Maestroelite
#143889
maskus skrev:
RasmusK skrev:Den wifi dongle der følger med koste den ikke også omkring 600kr, så hvis man regner som BrinH så kostede det reelt kun 2400 kr, hvis altså man alligevel skulle ud og købe 2 briller og dongle.
Har I et link eller noget nærmere om det tilbud. Det kunne jeg også være interesseret i :)

/msk
De fik ret hurtigt udsolgt desværre. (Ifølge deres hotline så kommer der ikke flere til samme pris).
Af BrianH
#143891
maskus skrev:
RasmusK skrev:Den wifi dongle der følger med koste den ikke også omkring 600kr, så hvis man regner som BrinH så kostede det reelt kun 2400 kr, hvis altså man alligevel skulle ud og købe 2 briller og dongle.
Har I et link eller noget nærmere om det tilbud. Det kunne jeg også være interesseret i :)

/msk
Ja, som Maestroelite skriver er de udsolgt. Det var et Panasonic 42" VT20E med 1 par 3D briller til 4999,- men der var åbenbart 2 par briller + wifi dongle inkluderet