Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chamster
#142332
Hej Alle jeg har et lidt ældre px70, men stadig godt Panasonic plasma tv.

Men savner muligheden for at kunne streame film og lign til tv'et.

Jeg har kigget på WD Live (kan det køre wireless, or virker det?) og LG's ST600 box. men er stadig i tvivl.

Mine krav er som følger:
- det må ikke være for dyrt
- skal kunne tilgå youtube
- skal helst kunne køre wireless, da der ikke er nogen synderlig mulighed for at få netværks kabel ind i stuen.
- Mulighed for at afspille alverdens fil formater. :)
- DLNA support

på forhånd tak
Af chamster
#142357
Yderligere kan jeg se der også er andre spændende emner, specielt boxee fra d-link ser lovende ud. nogen erfaringer?
Af LunD^
#142385
Jeg har selv WDTV Live jeg kører den kablet, men den kan også køre wireless. Men jeg har tit problemer med den. F. eks. kan den ikke afspille aac lyd uden fejl, og der er nogen videoer hvor der er problemer med lipsync.

Youtube kan den godt, men det er meget bøvlet.

Jeg ville finde noget andet hvis jeg var dig.
Af Nicklas A
#142393
Jeg har en boxee box og kan varmt anbefale den.
Har ikke haft et eneste problem indtil videre og bruger den rigtig meget.
Også lækkert med adgang til en masse radio kanaler :)

Den er jo lidt dyr, men den er alle pengene værd :)
Af BadMan
#142399
Jeg kan anbefale http://www.mpcclub.com, hvis du vil læse mere om medieplayere og anmeldelser osv.

Hvis du regner med at streame Full-HD materiale, så kan trådløst ofte godt blive problematisk...
Af Nicklas A
#142401
Jeg bruger min boxee box trådløst og har ingen problemer med at streame full HD.
Men en blu-ray film hakker lidt, men så ligger man den bare på ens HDD og sætter den til boxxe, så køre det bare.

En anden fed ting ved boxee box er at du har 100% kontrol over billed på dit fjernsyn, så du kan justere billed ind så det passer 100% til ens skærm.
Rigtig dejligt at slippe for film med sorte bjælker :)
Af chamster
#142426
Tak for input alle. jeg tror det blir en boxee.. :)