Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyrus
#140446
Hey people! :p

Jeg står og skal have vt30 i denne uge i 50". Problemet er at jeg har hængt en Sony 40" E4000 på ca 20 kg. På den højre side hvor beslaget hænger, er det 10 cm beton. På den venstre side er der en træ plade, fordi der tidligere har været en dør. Aner ikke hvad der er bag træpladen og ham der tidligere har hængt det op, har jeg ikke kontakt til mere. Og vt30 vejer ca 35 kg.

What to do?
Af Peter Schrøder
#140474
Cyrus skrev:Hey people! :p

Jeg står og skal have vt30 i denne uge i 50". Problemet er at jeg har hængt en Sony 40" E4000 på ca 20 kg. På den højre side hvor beslaget hænger, er det 10 cm beton. På den venstre side er der en træ plade, fordi der tidligere har været en dør. Aner ikke hvad der er bag træpladen og ham der tidligere har hængt det op, har jeg ikke kontakt til mere. Og vt30 vejer ca 35 kg.

What to do?
Tegn elektronikforsikring inden du hænger det op 8)

Spøg til side; Hvis træpladen lyder som krydsfiner eller spånplade, kan jeg ikke se noget problem i det. Du kan evt. bruge plugs til gipsplader, hvis du vil være sikker på at det holder. Du skal først finde ud af hvor tyk pladen er og derefter købe plugs der svarer til tykkelsen.