Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#94687
Vi har jo et velfungerede nyhedsbrev. Jeg har ikke helt styr på hvordan man reelt kobler nyheder sammen med Facebook (nok mest fordi jeg aldrig bruger Facebook), men jeg har da set flere andre sider hvor man kan dele nyheden via et lille ikon.

Jeg har dog ikke tiden til at gå videre med dette projekt, og at dømme ud fra den arbejdsbyrde Rasmus har liggende så vil det nok også blive svært at nå for ham.

I er velkomne til at komme med input, der kan lette en eventuel integration med Facebook, så vi ikke skal løbe helt så hurtigt selv.
Af HTC
#94690
Op i r-ven med Facebook ! :)
Af Multi it
#147028
Syntes også det kunne være dejligt med flatpanels på facebook, så man kan følge nyhederne der istedet for hele tiden at modtage nyhedsbrev.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147037
Multi it skrev:Syntes også det kunne være dejligt med flatpanels på facebook, så man kan følge nyhederne der istedet for hele tiden at modtage nyhedsbrev.
Bruger du ikke RSS i dit e-mail program eller på dine forskellige enheder? Det kan klart anbefales. Sådan får jeg næsten alle mine nyheder fra nettets nyhedssider, undtagen de største redaktioner.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#147038
Er Facebook stadig så populært som det har været? Siden mit sidste indlæg her i tråden har jeg besøgt siden under 10 gange.
Af Mysen
#147039
Det er stadigt et flittigt medie til spredning af både interessante og mindre interessante nyheder.

Pt. er der en del valg indover, -både fra politikere og fra venner, der ytrer holdninger.