Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#50102
Kan det lade sig gøre??? Min lejlighedsindretning fordrer mig til et setup hvor min computer skal stå ret langt fra mit kommende Tv (Pana PX80 37" eller 42"), men hvor mit primære mål er at se film fra pc'en, indtil budgettet skaber råderum til en PS3....
Vi snakker omkring 10 meter, -mindst.... Er der nogen der har erfaring med dette??? Eller vil der simpelthen gå for meget af signalet tabt til at det overhovedet er værd at gå efter...? Har også overvejet en bærbar med kort kabel som mulighed...

Kører med geforce 7800Gt, med 2xdvi udgange.

Så summa summarum: Er der nogen der har haft succes med en opsætning med langt kabel mellem pc og plasma skærm, og som evt kan anbefale et bestemt kabel (som ikke må koste en bondegård... .-), eller er der nogen der straks og med sikkerhed kan forsikre mig, at sådan en opsætning bare ikke kan lade sig gøre..??

Tak for en super side

Og med venlig Hilsen

Emil
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#50114
Det kan sagtens lade sig gøre. Køb en DVI->HDMI omformer og et HDMI kabel der er certificeret til 720p i den afstand du skal bruge.

Hvor meget er "en bondegård" der hvor du kommer fra? Her på Djævleøen koster en bondegård ret mange millioner, så loftet kan jo være højt ;)