Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Otto J
#183065
Rasmus Larsen skrev:
Den er gjort smallere :) Den er nu samme bredde som redaktionen, herunder tests og artikler. Før hang menuen ude til højre og fløj lidt, hvilket jeg ikke brød mig om, så nu er hele siden samme bredde og strømlinet. I de lange tråde forsvinder menuen ude til højre, men jeg har tænkt mig at kigge lidt på om det kan udvides dynamisk, så der ikke bliver helt hvidt derude.
OK. Rent visuelt synes jeg det virker smallere end redaktionen, fordi en del af pladsen i venstre side går til brugernavne osv. Men jeg er bestemt heller ikke gode venner med den "svævende" menu i højre side, som f.eks. AVtainment havde.

(Nu er jeg ikke power-user her på siden, så andres mening bør nok veje tungere, jeg siger bare hvad der lige falder mig ind)
Rasmus Larsen skrev:
Sådan var det også før :) Jeg kan godt prøve at undersøge en WYSIWYG-editor, hvis der er stemning for det? Så må I bare love mig I ikke misbruger den til at skrive blå/grøn tekst eller ændre font-typen fra indlæg til indlæg. Det kan min forfængelighed ikke rigtig bære.
Det generer egentlig ikke mig, det slog mig bare som et tilbagefald, men det er nok bare fordi man tænker lidt mere over tingene nu hvor der skal testes, i forhold til i dagligdagen :-) If it works, don't fix it :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183066
klinge skrev:Og nu hvor vi er igang med at komme med forslag så er her et par stykker mere :)

1) Jeg synes kun der bør være en "Besvar" knap nederst på siden. "Opret nyt emne" giver kun anledning til fejltryk. Det er ikke så logisk at man vil oprette et nyt emne efter man har læst til bunden af en tråd... så vil man 99% sikkert gerne svare på tråden, hvis man vil noget. Behold gerne "Opret emne" i toppen.
Det er en god pointe. Det tror jeg, at jeg tager med i næste runde af opdateringer.
klinge skrev:2) Når der kommer en svarmail fra Forummet i ens postkasse. Står der at afsender er "rasmus"... det er meget hyggeligt, men det ville være lidt mere prof. hvis den skrev noget lign. "Flatpanel fora" eller lign. Desuden skulle email adressen være en [email protected] eller lign.
A'hva? Jeg sidder da og sender dem alle ud manuelt. Tror du vi er så avancerede, at sådan noget kører automatisk? :D Hehe, det skal rettes. Jeg tager også dette med. Desuden tror jeg mailen bliver ændret til en lidt pænere opsætning i stedet for den meget rå html-agtige struktur.

Og tak for roserne. Vi har nogle spændende ting på vej, nu hvor vi har fået det grundlæggende her i forummet på plads. Se blandt andet frem til en fed konkurrence om et par måneder 8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183068
Otto J skrev:
Rasmus Larsen skrev:
Den er gjort smallere :) Den er nu samme bredde som redaktionen, herunder tests og artikler. Før hang menuen ude til højre og fløj lidt, hvilket jeg ikke brød mig om, så nu er hele siden samme bredde og strømlinet. I de lange tråde forsvinder menuen ude til højre, men jeg har tænkt mig at kigge lidt på om det kan udvides dynamisk, så der ikke bliver helt hvidt derude.
OK. Rent visuelt synes jeg det virker smallere end redaktionen, fordi en del af pladsen i venstre side går til brugernavne osv. Men jeg er bestemt heller ikke gode venner med den "svævende" menu i højre side, som f.eks. AVtainment havde.
Ja, man kunne måske gøre venstre-søjlen lidt smallere. Det tror jeg, at jeg vil kigge på. Der er ingen grund til, at der er så meget spildplads i den (og så er det måske også lidt overkill at angive hvornår folk er meldt ind helt ned på klokkeslæt).
Det meste af tiden op til lanceringen i dag har jeg brugt på at få fjernet en hel del fnidder fra standard-skabelonen. Den ser ret hæslig ud fra start (meget regne-arks-agtig), så det har været lidt af en kamp.
Af lgowner
#183076
lille fejl rapport fra firefox.
ved ikke hvorfor den skriver udenfor felterne??
Udklip.JPG
Udklip.JPG (27.14 KiB) Vist 11383 gange
Udklip2.JPG
Udklip2.JPG (32.23 KiB) Vist 4286 gange
Af dkscan
#183088
lgowner skrev:lille fejl rapport fra firefox.
ved ikke hvorfor den skriver udenfor felterne??
Ja det oplever jeg også i Firefox.


En anden ting: Hvordan markerer man alle indlæg i et forum læst?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183096
dkscan skrev: En anden ting: Hvordan markerer man alle indlæg i et forum læst?
Den knap har jeg faktisk fjernet. Vil I gerne have den tilbage? Jeg kan godt lægge den på igen. Det var bare min oplevelse, at den ikke rigtig blev brugt, men måske tager jeg fejl.

EDIT: Så er knappen tilbage. Den er placeret nede i bunden, når du kigger på de forskellige underfora, såsom "Tv-skærme", "Smart TV og tv-apps" osv. Den er også placeret ude på forsiden af forummet, og kan her bruges til at markere alle underfora som læst.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183097
klinge skrev:1) Jeg synes kun der bør være en "Besvar" knap nederst på siden. "Opret nyt emne" giver kun anledning til fejltryk. Det er ikke så logisk at man vil oprette et nyt emne efter man har læst til bunden af en tråd... så vil man 99% sikkert gerne svare på tråden, hvis man vil noget. Behold gerne "Opret emne" i toppen.
Så er "Opret Emne" fjernet i bunden :)
Af dkscan
#183100
Rasmus Larsen skrev: EDIT: Så er knappen tilbage. Den er placeret nede i bunden, når du kigger på de forskellige underfora, såsom "Tv-skærme", "Smart TV og tv-apps" osv. Den er også placeret ude på forsiden af forummet, og kan her bruges til at markere alle underfora som læst.
Takker, det virker fint. Personligt har jeg altid brugt dette til at holde styr på, at jeg har læst alt af interesse i de enkelte fora.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183101
Det var så lidt :-)

Jeg har også lavet lidt andre ændringer under kølerhjelmen og fortsætter nok med de sidste ting henover weekenden.

Meld endelig ind, hvis I finder andet.
Af klinge
#183103
Kan det passe at mit RSS feed for Flatpanels Forum er gået i stå efter indførslen af det nye forum?

Det er et "must have", så hvis du har et nyt RSS feed så må du gerne poste det.

-Morten
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183104
klinge skrev:Kan det passe at mit RSS feed for Flatpanels Forum er gået i stå efter indførslen af det nye forum?

Det er et "must have", så hvis du har et nyt RSS feed så må du gerne poste det.

-Morten
Ja, det må være gået i stå. Det skal jeg nok få kigget på hurtigst muligt.

Det havde jeg fuldstændig fået svedt ud.
Af J.H.
#183105
Ja, det ser jo ret fint ud og funktionaliteten er der heller ikke noget galt med, godt arbejde :)
På trods af det positive ved det "strømlinede" med øvrige elementer på siden synes jeg dog det er for smalt, lidt mere bredde på ville bestemt ikke skade :)
Af klinge
#183106
Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Senest rettet af klinge 15. mar 2013, 21:38, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8