Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#345477
Lige nu kan man (jeg) slet ikke komme ind på deres hjemmeside. Virkelig flot arbejde :p
Af allo
#345492
jeg ved ikke hvordan indholdet ser ud hvis man ser SkyShowtime via deres egen app men via Yousee's app så holder SkyShowtime's liste (som stadig er en Paramount+ app) nul og nix...

blot et af MAAAAAANNGE eksempler:
- 'Frasier's' 11 sæsoner består af sæson 1, 2, 10 og 11...- så kun 4 sæsoner

der er stadigvæk både film og serier som ikke er på SkyShowtime

Paramount+ to film og serier kanaler (Yousee via kabel + bland selv) hedder nu SkyShowtime 1 og 2

det hele, det bliver nok 'stabiliseret' (hos Yousee) efter d.20. Oktober hvor Paramount+ app bliver lukket helt ned og erstattet af SkyShowtime's app - evt. så bliver der kun lavet om på selve indholdet og appen's navn...
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345497
Fidoble skrev: 20. sep 2022, 19:27
FrankieBoy80 skrev: 20. sep 2022, 18:10 Dem som har problemer med "this service is not available in your location", prøv at lave et mobil hotspot og få så Apple TV på det netværk.
Start så appen op og log ind, gå der efter tilbage på dit hjemme netværk og så virker det 🤔.
Jeg har også Kviknet og kører på Ewii's fibernet.
Jeg kan bekræfte at dette virker på AppleTV med nyeste software.
Det virker også for mig - selv hvis jeg genstarter appen og/eller Apple TV.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345498
Naiera skrev: 20. sep 2022, 19:27 Apple TV appen understøtter ikke engang match frekvens :s
Korrekt.
Og en kommentar til det med 24 Hz: jeg kører som udgangspunkt med 50 Hz SDR som standardoutput.
Når jeg streamer fra Apple TV, er der tydelig judder pga manglende match frekvens, hvilket kunne tyde på, at det i det mindste er 24 Hz. Jeg har dog ikke mulighed for teknisk at bekræfte det.

En anden 'spøjs' ting:
Der er pt rod i undertekster. Første afsnit af Yellowstone har ingen undertekster, mens eksempelvis andet afsnit har.
Til gengæld ser Frasier ud til måske at have fået en opgradering til HD, men billedet er skåret ned fra 4:3 til 16:9.
Brugeravatar
Af Naiera
#345500
Som nævnt senere indikerer indholdets spilletider også korrekt hastighed. Yellowjackets var også flink at starte med en masse panorering, og det lignede kun 60Hz-judder.
Brugeravatar
Af Naiera
#345504
Nej, selvfølgelig gjorde du ikke det. Jeg har ATVet indstillet til 60Hz, fordi appen skal jo selv skifte...
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345506
Super, så er jeg med.
Og godt at få understreget, at der i det mindste bliver streamet i 24 Hz på trods af alle de andre ting, som Skyshowtime ikke virker til at have styr på...
Brugeravatar
Af Naiera
#345509
Ja, men kun hvis man gider sætte dimsen til 24Hz manuelt ;) Det synes jeg er i overkanten. Der er ikke noget jeg umiddelbart skal se, så jeg kan godt vente lidt på 4K og generelt højere bitrate. Der er dog dukket mere indhold op i dag.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345511
Og hvis man manuelt vil skifte, så er der vel og mærke nu også forskellen på brøkfrekvens og heltalsfrekvens at forholde sig til på Apple TV 4K. Altså 23,976 og 24,000Hz. Jeg har ikke nået at tjekke fordi jeg skal have Xcode opdateret, men hvis SkyShowtime kører 24fps, mon det så ikke er den klassiske 23,976.

Men det er noget rod, at de ikke understøtter match af billedfrekvens...
Af aalb1970
#345515
Ift. den indbyggede Paramount+ kanal i Apple TV er den nye app et tilbageskridt, særligt når det gælder lyd.

Yellowstone kører f.eks. med ca. 384 kbps bitrate i Apple TV kanalen mod blot ca. 96 kbps i den nye app.
Af aalb1970
#345516
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2022, 06:38 Og hvis man manuelt vil skifte, så er der vel og mærke nu også forskellen på brøkfrekvens og heltalsfrekvens at forholde sig til på Apple TV 4K. Altså 23,976 og 24,000Hz. Jeg har ikke nået at tjekke fordi jeg skal have Xcode opdateret, men hvis SkyShowtime kører 24fps, mon det så ikke er den klassiske 23,976.

Men det er noget rod, at de ikke understøtter match af billedfrekvens...
Appen kører 23, 976 fps i følge Xcode overlay.
Af Fidoble
#345517
Jeg syntes det er så vildt at de kan lancere på denne måde. Det virker ikke som om der har været nogen test periode. De har bare skulle i luften så hurtigt som muligt.

Disney's lancering var klasser bedre...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21