Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bigfootplc
#174972
Rasmus Larsen skrev:Til dem med Smart TV fra 2011: Vi hører, at man på visse modeller kan ændre sit Smart TV til "USA" i indstillingerne og dermed få adgang til Netflix-app'en (som ikke er der når det står til "Dansk" Smart TV). Når man logger på, så er alt det danske indhold også derinde.
hvor ændre jeg land?
Af lgowner
#174978
Rasmus Larsen skrev:Vær dog opmærksom på, at du ikke får HD-opløsning ud af Wii'en. Men den skulle virke ganske fornuftigt, forlyder det. Jeg har ikke selv prøvet den, da min efterhånden samler støv.
hidtil skulle wii aktiveres med Amerikansk konto, og en usa opsætning på wii. det kan være dette så ikke er aktuelt mere :)
jeg har ihvertfald prøvet wii og unblock og det fungerede ok, udfra den 480p opløsning de leverede. den er perfekt på børneværelset eller til forældre som ikke går tops op i HD billed og suverænt afspillet streams hvis det skal være arkiv afspilning, nok lidt at sige en VHS afspilning kan gå, så kan netflix også.

Wii fungerer ihvertfald acceptabelt.
Af Czuba
#174981
Har også netflix på min PS3.

Har logget ind med min us konto, men når jeg vælger en film eller serie, bliver den bare ved med at stå og loade?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174983
Czuba skrev:Har også netflix på min PS3.

Har logget ind med min us konto, men når jeg vælger en film eller serie, bliver den bare ved med at stå og loade?
Det kører her på min PS3. Har du opdateret den fuldt ud?
Af Nikkelsen
#174984
Jeg kan ikke finde det på mit LG LM670T. Har opdateret det til nyeste version. Kan det have noget og sige at det er et engelsk TV?

Det fungerer fint på min PS3.
Af Czuba
#174985
Rasmus Larsen skrev:
Czuba skrev:Har også netflix på min PS3.

Har logget ind med min us konto, men når jeg vælger en film eller serie, bliver den bare ved med at stå og loade?
Det kører her på min PS3. Har du opdateret den fuldt ud?
Har ændret min dns til automatisk, men den står stadig bare og loader.
Det virker fint på min ipad og på min android telefon.

Og ja ps3 er opdateret.
Af lgowner
#174988
Nikkelsen skrev:Jeg kan ikke finde det på mit LG LM670T. Har opdateret det til nyeste version. Kan det have noget og sige at det er et engelsk TV?
Hvis du har engelsk model, så burde du jo også have engelske apps? ellers må du vælge om du vil have danske eller engelske, for england har netflix på deres apps , så har du engelsk tv med engelsk opsætning så er den på tv't.
har du derimod dansk menu sat op, så har du mistet england som valgmulighed og du må vente på at LG aktiverer netflix i en service opdatering.
Af duelund
#174989
Har fået Netflix App'en på mine Blu-Ray afspillere SONY BDP-S390 og BDP-S590 samt på mit sekundære fjernsyn, KDL-32EX653.

Forventer ikke det kommer på 2010 TV modellen 46NX700, men der kan jeg bruge den store Blu-Ray.
Af Abothom
#174992
Nogen med WD TV live, hvor netflix er dukket op? Og har I i så fald selv ændret noget eller er det automatisk dukket op?
Af sbj8600
#174996
duelund skrev:Har fået Netflix App'en på mine Blu-Ray afspillere SONY BDP-S390 og BDP-S590 samt på mit sekundære fjernsyn, KDL-32EX653.

Forventer ikke det kommer på 2010 TV modellen 46NX700, men der kan jeg bruge den store Blu-Ray.
Har du skrevet forkert modelnr på KDL-32EX653 eller har du fundet app'en til den?
Jeg har et KDL-40HX720 som vel er en nyere model, men der kan jeg ikke finde app'en...
Af thomas_fogh
#174999
duelund skrev:Har fået Netflix App'en på mine Blu-Ray afspillere SONY BDP-S390 og...
Ingen Netflix på min BDP-S380 men den er selvfølgelig også 10 måneder gammel... !:(
Af sbj8600
#175001
thomas_fogh skrev:
duelund skrev:Har fået Netflix App'en på mine Blu-Ray afspillere SONY BDP-S390 og...
Ingen Netflix på min BDP-S380 men den er selvfølgelig også 10 måneder gammel... !:(
Googlede lidt i desperation over heller ikke at kunne finde det til min BDP-S480...

Faldt over dette svar fra Sony: http://www.sony.com.mk/discussions/message/805928

Lidt citat fra svaret 'It will run Netflix in the USA but the European version is more demanding and will not work.'

More demanding? What a load of ....
Af til_lykke
#175003
Hej

Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg ser på listen, at Philips' 2012-modeller skal have mulighed for Netflix, men jeg kan ingenting finde...

Er der noget, der skal opdateres først, eller er det bare mig, der fatter minus?
Af Rune01
#175005
Ja ;)
Både på fjernsyn og wd tv live boks