Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#356127
Det virker som om at det sker når DR-app ikke kan få forbindelse til DR-serveren.
Forleden røg vores internetforbindelse i huset i 2min, mens vi så udsendelse fra DR, og derefter var vi så igen blevet logget ud.
#356130
Jeg bliver også af og til logget ud. Jeg har to Apple TV enheder.
En i stuen og en i soveværelset. Men det ser umiddelbart ud som om der kun er en enhed registreret på DRTV? Hvordan er jeres registreret på DRTV?
#356209
alocdk skrev: 3. jan 2024, 17:57 Pinligt at DR tilsyneladende selv mener deres problem er løst. Det viser denne tråd ganske tydeligt at det ikke er.
Samme oplevelse her - de har til dags dato ikke løst problemet….og det er ret træls :((

MM
#356596
Jeg bliver logget ud ca hver uge.
Men jeg har lagt mærke til at det kun er på AppleTv.

Der er ingen problemer med min andre iOS enheder. Der tror jeg faktisk ikke, at jeg har været blevet logget ud på noget tidspunkt.
#356626
Har løbende haft problemer, men jeg troede, jeg var den eneste. I går skete det så igen til stor irritation, hvorefter jeg googlede issuet og fandt jer.

Jeg istemmer hylekoret! For fanden DR, hvorfor kan I ikke finde ud af, hvad ALLE andre streamingtjenester har kunnet kode sig ud af for flere år siden?

Hbvis jeg så bare kunne logge ind med bruger/password, så var det et mindre problem, men det er bare noget fix, at man skal ind i en browser og skrive en kode for at logge ind - det gider man sgu' da ikke, når "bare" vil se lidt DR på sin AppleTV!
#356649
Hej
Synes ellers dr appen har kørt bortset fra man nogen gange skal logge på 2 gange.
Men nu har jeg streamet 2 forskellige udsendelser med det resultat, at blive smidt af et stykke inde i udsendelsen. Så det så færdig via min telefon og den indbyggede Chromecast.
Tv er TCL c735 og subwoofer 8132
Nogen der ved noget what to do ... Eller er noget på vej med den app?!!!!