Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelAndersen
#251993
Davs ;)
Har fået købt mig et 55' KS8005 fra Samsung, som jeg er super glad for. Dog er foden noget stor og fylder bare hele mit tv bord. Grundet dette, skal jeg have købt mig et ophæng så kan jeg hænge det op på væggen. Kravet er at det skal hænge fladt på væggen og ikke kunne dreje.

Har allerede dette siddende på væggen som har jeg købt i harald nyborg --> http://www.harald-nyborg.dk/p9219/vaegb ... -01x-13-70

Det har en bæreevne på 50 kg, ved i om det er forsvarligt at bruge med mit Samsung tv? De nye Samsung tv har jo 4 huller bagpå, men til dette her vil det kun hænge i de to øverste huller.
Af Supergris
#251994
De er begge VESA kompatible, og det ophæng, du linker til, og har i forvejen, ser ud til, at kunne justeres, så du kan montere det med alle 4 huller, som det er meningen, og gør, at det er forsvarligt.

Hvis det alligevel ikke er muligt, må du selv kunne vurdere, om det er forsvarligt, med kun 2 skruer.
De skal nok kunne bære det, du skal bare være sikker på, de ikke går løse; evt. skifte til nogle skruer, som du er sikker på kvaliteten af, så de ikke knækker, men det er helt op til dig selv, at vurdere, om du vil risikere det, men ellers koster et nyt jo ikke alverden...