Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#177332
Havde lidt svært ved at finde den rette titel til mit emne.

Vi købte sidste år d. 15 nov., et Samsung TV model UE40D6507. Tvet er et smart TV, med smart HUB og altså kun lige blevet et år gammelt.

Jeg sad og læste en artikel herinde omkring at netflix ikke kommer til ældre modeller, hvilket gjorde at et smart TV ikke var smart mere. Ekstrabladet har så skrevet en artikel om at det muligvis kommer alligevel til enkelte ældre modeller, og de skriver samtidig at man skal opdatere sit TV via Samsungs hjemmeside.

Min model er bare ikke til at finde nogle steder på Samsungs hjemmeside. Hva er det for noget? Det er som om vi har købt et TV med Samsung logo på, men som ikke rigtigt er et Samsung TV, for så burde man vel kunne læse om modellen på deres hjemmeside og måske finde en opdatering.

Er vores TV fuldstændig lukket ude af Samsungs fællesskab, og derved ikke vil være særlig smart i fremtiden, for så syntes jeg vi er blevet snydt, når Samsung ikke vil vedkende sig at de har lavet det TV på deres hjemmeside.

Hvad er jeres mening om det?
Af Chaui
#177334
Det skulle meget gerne være dette TV du har

http://www.samsung.com/dk/function/sear ... =ue40d6505

Samsung vil ikke udvikle mange nye ting til dette TV. og tvivler også på Netflix kommer til denne model, hvis i vil med på alt det nye, er i nok nødt til at købe et nyt TV engang eller købe en Boxee box eller lignende elektronik.
Af Kelin
#177335
Ja det ligner det, der står bare 6507 på vores, men det er måske ikke den store forskel. Så længe det er noget de ikke skjuler, som jeg troede de gjorde går det nok. Tak for dit svar.
Er bare skuffet over smart tv, som er rimeligt ubrugeligt på vores tv. Det går simpelthen for langsomt og tungt, og når et tv vi har haft et år er forældet er det bare trist. Men er jo ikke den første der er skuffet over det.
Af Chaui
#177341
Smart TV er lidt af en fuser fra deres side. Det er kørt op til noget det ikke kan leve op til. Så skal der købes TV selv idag, vil jeg på ingen måde vælge efter Smart TV delen. Tror vi skal et par år længere frem, før det fungere ordentligt.
Af MB
#177365
Så vidt jeg husker er D6507 med T2 tuner, og D6505 er uden. Dette er den eneste forskel mig bekendt.