Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#176826
Hej,
Opdagede her i morges at mit Samsung UE40D6507 var gået i stykker, dvs en tredjedel af skærmen virkede ikke i lodret niveau og der var ligesom splinter som på en rude der er gået. Det er højst sandsynligt ramt af en af knægtens flyvende metal hot wheels biler. Nåh, Pyt. Det er allerede erstattet på min elektronik forsikring hos GF, men jeg lurer på om det mon kan reperares eller sælges til dele??

Jeg fik anbefalet et UE40ES6715 som erstatning. Det kan vist nogenlunde det samme. Men kan noget evt anbefale et 40" led med DVB-T2 og Wifi for 3D kan jeg konstatere jeg ikke får brugt!

MVH
Anders[/img]
Af Andersss
#176827
Hvilket rådighedsbeløb har du fået af dit forsikringsselskab?
Af aco47
#176830
Jeg har fået fuld pris svarende til den nye model dvs 6200.
Af Andersss
#176833
Hvis du bruger dine smartTV-features, så ville jeg holde mig til Samsung. Evt. overveje en model med kamera. Det giver mulighed for endnu mere spas for sønnike ;)
Af aco47
#176834
Jo, :p , lidt uheldigt at kaste med metal biler indendørs.

Nogen der ved om man overhovedet skifter selve glas-skærmene nu til dags?? Virker lidt sindsygt at smide det ud. For hjemme-elektronik nørden er det jo spækket med teknik.
Af Andersss
#176835
Det kan ikke betale sig at få reservedele hjem. Det er sygeligt, men desværre nok lidt et konsekvens af det forbrugssamfund vi lever i O_O