Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dolas
#175844
Hej Alle


En god ven vil gerne have Netflix på hendes UE40D6517WK og jeg synes der var een eller flere herinde der har beskrevet hvordan man kan gøre det ?
Af DEVIL_DK
#175845
det kan man ikke på d6500 modeller heller ikke ved at skifte lande kode.
Af Dolas
#175853
Jamen hvad er forskellen på de forskelige serier af SAMSUNG's SMART TV ?
Der er jo ikke den store forskel på hvad et D65xx og et D7000 kan...
Af Dolas
#175879
...Og jeg må da spørge hvad forskellen på det TV jeg spørger til og dette:

http://pages.samsung.com/ca/netflix/English/

Der står ligeud at alle SAMSUNG SMART TV fra 2010 og 2011 kan:

2011 Televisions

All Samsung Smart TV models support Netflix by default. Simply find and download the app in Samsung Smart Hub. An internet connection is required. No firmware upgrade is needed.


Vil meget gerne vide om disse ting...
Af dk9000
#175881
Dolas skrev:...Og jeg må da spørge hvad forskellen på det TV jeg spørger til og dette:

http://pages.samsung.com/ca/netflix/English/

Der står ligeud at alle SAMSUNG SMART TV fra 2010 og 2011 kan:

2011 Televisions

All Samsung Smart TV models support Netflix by default. Simply find and download the app in Samsung Smart Hub. An internet connection is required. No firmware upgrade is needed.


Vil meget gerne vide om disse ting...
Nu har du så ikke taget højde for at det er på den engelske side du kigger ;)

Deres officielle udmelding lyder på at KUN d8005 og d7005 vil virke med netflix.
Af bleed_blue
#175889
Så vidt jeg har forstået det, er problemet hardware relateret. Netflix sender med forskellige protokoller og hvad der derfor virker i Nord Amerika, virker ikke nødvendigvis i Europa.

Man sender med en nyere protokol i Europa, hvorfor der også kræves en heftigere hardware. Derfor skal man nok have netflix til at bruge den ældre protokol i Europa, hvis man vil have det til at virke på D-serien under 7000.