Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#175699
Hej,
Jeg købte tidligere på ugen et Samsung ES8005 Smart TV. Sælgeren i butikken solgte mig Sony BDP-S590 Blu-ray+3D afspiller, da jeg jo måtte have blu-ray også.

Jeg indrømmer ikke at have sat mig helt ind i sagerne før jeg købte, men der er vel ingen pointe i at have den Sony afspiller med Wi-fi + div. apps, da jeg jo allerede har det samme på mit TV...

Jeg overvejer derfor at bytte Sony afspilleren og søger derfor lidt gode råd:
- Hvilken Blu-ray+3D afspiller bør jeg købe?
- Er det muligt at købe en Samsung afspiller og benytte samme fjernbetjening som til TV'et?
- Webbrowseren på Smart TV'et er elendig. Findes der afspillere med webbrowser som funker til at køre Flash? (her tænker jeg særligt afspille fra DR's arkiv)
- Bonus spørgsmål: Jeg skal også have en ekstern harddisk for Timeshift funktionen på Smart TV'en. Jeg ser at en del har problemer med dette. Kan nogen anbefale et ekstern HDD som de ved fungerer og helst ikke larmer for meget?

Beklager de mange spørgsmål - håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej :-)

Mvh Mads
Brugeravatar
Af Howie
#175706
Købte også nyt Samsung TV i sidste uge (UE55ES6100)og et hjemmebiografsystem - nemlig dette:
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... T-E6500/XE
Det fungerer sammen med én og samme fjernbetjening (det gør alle Samsung-produkter via Anynet).
Resten kan jeg desværre ikke være behjælpelig med.[/url]