Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vindfeld
#175292
Hej

Jeg syntes at All share programmet på pc er utrolig langsomt, og hvis jeg ønsker at afspille/streame noget fra pc til tv så taber den forbindelsen efter kort tid, gælder både foto og hj-video...
Findes der ikke andre Streaming programmer der fungere bedre med samsung 8005 tv (2012)gerne et hvor man også kan overføre filer til HDD bag i tvet?

Nogen der har nogle gode ideer??

Tak
Michael
Af polski12
#175297
Købt dig NA's så køre svine max plus du kan spar på strøm..... :D
Af Vindfeld
#175298
ja tror også det bliver mit næste skridt, men så skal man jo stadig ligge tingene på "nassen" for at streame til tvet, jeg ville jo gerne kunne streame mine foto og hj-video fra pc til tvet, så der må findes bedre programmer end All share??? eller er jeg den eneste som syntes den er "skod"
Af polski12
#175312
Du kan streme alt fra nas... billeder musik film... husk bare at dit tv understøtter ik iso filer eller bd rips :-)men skal ha mediaplayer... synology nas er den bedste nas men kan får.... menu er på dansk nem og lege med:-) den går i dvale hvis du ik bruge den så bruge den kun 13wat en lille tryk på din tv fjrbetjening og wupti så tænder din nas også har du din mapper på tv
:-) det spiller bare.... :D