Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#175248
Hej folkens,

Jeg er indehaver af ovenstående tv. Jeg kan se i indstillingerne på mit tv, at min aktuelle version er: 001020. Er der nogen, der har en nyere?

Når jeg prøver at opgradere online på tv'et selv, fås beskeden, at der ikke er nogle nye opgraderinger. Men går jeg ind på samsungs hjemmeside under mit tv, kan jeg se, at der er en nyere, der hedder 001024.1

http://www.samsung.com/dk/support/model ... -downloads

Den har jeg så prøvet at downloade og forsøgt at installere via USB, men mit tv kan ikke finde nogen opgraderingsfil. Altså har downloaded opgraderingsfilen, smidt på usb og så i fjernsynet, og så ind under sofwareopgradering -> via USB, men får bare beskeden, at ingen opgraderingsfil kan findes..

Andre der har dette problem? Og er der nogle, der har en nyere firmware?

Tak på forhånd.
Af Cult
#175372
Hej

Ikke nok at gemme filen på USB. Den er nemlig komprimeret (pakket).

Den skal åbnes, "udpakkes" og gemmes i den fremkomne mappe på din USB igen.

Så burde det virke.
Af T_skaaning
#175375
Cult skrev:Hej

Ikke nok at gemme filen på USB. Den er nemlig komprimeret (pakket).

Den skal åbnes, "udpakkes" og gemmes i den fremkomne mappe på din USB igen.

Så burde det virke.
Fedt fedt fedt - tak for et meget klart og let forståeligt svar ;)

Havde slet ikke tænkt på det kunne være et udpakningsprogram.. Hence .exe fil.

Lidt underligt, at TV'et ikke selv kan finde denne opgraderingsfil gennem dets online-opgraderings-funktion.. men pyt med det.

Tak tak ;)

EDIT: Samtidig må jeg lige takke dig for, at det var netop denne opgradering, der skulle til, for at Netflix dukkede op.
Af Cult
#175386
Selv tak, dejligt at kunne hjælpe :)
Af janbau
#175389
T_skaaning skrev:
Cult skrev:Hej

Ikke nok at gemme filen på USB. Den er nemlig komprimeret (pakket).

Den skal åbnes, "udpakkes" og gemmes i den fremkomne mappe på din USB igen.

Så burde det virke.
Fedt fedt fedt - tak for et meget klart og let forståeligt svar ;)

Havde slet ikke tænkt på det kunne være et udpakningsprogram.. Hence .exe fil.

Lidt underligt, at TV'et ikke selv kan finde denne opgraderingsfil gennem dets online-opgraderings-funktion.. men pyt med det.

Tak tak ;)

EDIT: Samtidig må jeg lige takke dig for, at det var netop denne opgradering, der skulle til, for at Netflix dukkede op.
Det der med at der findes en nyere ver når man går ind på Hjemmesiden kan jeg ikke give et svar på .

Jeg oplevede det samme med mit LG LM 760 T da jeg som dig vil mene at det er bedst at have den nyeste firmvare på sit Tv .

Den gang opdaterede jeg så via usb uden problemmer . Men så et par dage efter kom der så en beked på Tv at der fandtes en nyere softvare og opdaterede så via Tvet denne gang .

Lige pt kan jeg se at den ver der ligger på Lg hjemmeside er en af de tidligere ver Firmvare Så den jeg har på Fladskærmen er nyere .

Men den firmvare tror jeg bare havde noget med nye Aps at gøre for jeg var inde i Smart Tv Delen og trykke på søg og det var her den sagde at der fantes en nyere Firmvare .

Så alle firmvare ver har så forskellige formål og ikke nødvendigvis noget med Fladskærmens funktioner og evt fejrettelser at gøre .

Nu er det jo godt nok en Samsung du har , Min komentar til dit indlæg er bare noget jeg har opdaget ved at gå ind og se efter Firmvare Ver numre på min Fladskærm .