7. dec 2011, 13:44
#154490
Er der nogen, der har Netflix oppe at køre på BD-D8X00N Bluray-HDD modellerne?
Firmware: 20110901_1007
Jeg har alle amerikanske apps oppe at køre med unblockUs metoden, men Netflix fungerer ikke. Andre app's er der kontakt til.
Netflix starter med det fine røde skærmbillede, men fejler med meddelelse:
Not connected to the internet.
I indstillinger i SMart Hub'en står:
Netflix ESN - Not Support [X].
Jeg når altså aldrig til at modtage en aktiveringskode.
Har prøvet at gendanne flere gange og i forskellige rækkefølge, men ak :-(.
Tror Samsung har lukket ned for Netflix i firmwaren på N modellerne (Nordiske modeller)?
Har forsøgt at opdatere firmware til UK version, men lykkes ikke, da det er samme firmware.
Har også forsøgt at logge ind på Hub'en med amerikansk konto, men gør ingen forskel.
Forslag?
Firmware: 20110901_1007
Jeg har alle amerikanske apps oppe at køre med unblockUs metoden, men Netflix fungerer ikke. Andre app's er der kontakt til.
Netflix starter med det fine røde skærmbillede, men fejler med meddelelse:
Not connected to the internet.
I indstillinger i SMart Hub'en står:
Netflix ESN - Not Support [X].
Jeg når altså aldrig til at modtage en aktiveringskode.
Har prøvet at gendanne flere gange og i forskellige rækkefølge, men ak :-(.
Tror Samsung har lukket ned for Netflix i firmwaren på N modellerne (Nordiske modeller)?
Har forsøgt at opdatere firmware til UK version, men lykkes ikke, da det er samme firmware.
Har også forsøgt at logge ind på Hub'en med amerikansk konto, men gør ingen forskel.
Forslag?