Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brapper
#154490
Er der nogen, der har Netflix oppe at køre på BD-D8X00N Bluray-HDD modellerne?

Firmware: 20110901_1007

Jeg har alle amerikanske apps oppe at køre med unblockUs metoden, men Netflix fungerer ikke. Andre app's er der kontakt til.

Netflix starter med det fine røde skærmbillede, men fejler med meddelelse:

Not connected to the internet.

I indstillinger i SMart Hub'en står:

Netflix ESN - Not Support [X].

Jeg når altså aldrig til at modtage en aktiveringskode.

Har prøvet at gendanne flere gange og i forskellige rækkefølge, men ak :-(.

Tror Samsung har lukket ned for Netflix i firmwaren på N modellerne (Nordiske modeller)?

Har forsøgt at opdatere firmware til UK version, men lykkes ikke, da det er samme firmware.

Har også forsøgt at logge ind på Hub'en med amerikansk konto, men gør ingen forskel.

Forslag?
Af NobleK
#172506
Hej

Jeg har fuldstændig det samme problem med min Samsung UE32E5505. Tænker på om du (eller andre) har fundet en løsning.
Af dk9000
#172507
Så vidt jeg har HØRT så skulle der være lukket for adgangen :( Det er noget med de tjekker IP inden den rammer unblockUS og derfor kan dette ikke lade sig gøre :(

Correct me if im wrong :)
Af NobleK
#172508
Min Unblock US er sat op på selve routeren, så den burde ikke kunne tjekke IP'en. Men du må ikke hænge mig op på det.

Jeg har i mellemtiden fundet denne tråd:
http://forums.cnet.com/7723-13973_102-5 ... app-issue/

Der er der mange som bekræfter at de blot har kontaktet Samsung med deres serienummer og at Samsung så har fikset deres Netflix ESN. Der var dog tale om amerikanske brugere, så der er langtfra sikkert at de vil/kan gøre det samme i DK. Jeg har lige snakket med Samsung support, og hun har lovet mig at hun ville undersøge sagen og vende tilbage til mig senere i dag.
Jeg poster hvis der kommer noget nyt.
Af lgowner
#172514
NobleK skrev:Min Unblock US er sat op på selve routeren, så den burde ikke kunne tjekke IP'en. Men du må ikke hænge mig op på det.
hvis du prøver myip.dk så er jeg sikker på dú ikke har en USA ip adresse, så hvis samsung prøver myip.samsung.com, så får de også en dansk ip, så der er rigtig mange måder samsung kan checke din originale ip inden de forbinder til netflix, som unblock så maskerer bag en falsk DNS men det er også alt.

du skal bruge VPN for at det fungerer 100%, og det er der andre som gør, og der virker EU samsung tv vist alligevel ikke. måske skal man prøve en UK indstilling? (UK har jo netflix nu, og måske er samsung tv aktiveret på UK/EU tv?)
Af NobleK
#172700
Så har jeg faktisk løst mit problem.

Det kræver åbenbart et Samsung Smart Hub konto at kunne bruge Netflix. Ligeså snart jeg havde oprettet den og loggede på spurgte den mig om jeg ville registrere enheden. Jeg sagde ja, og fik straks et Netflix ESN, hvorefter Netflix virkede perfekt.

Desværre vil dette ikke hjælpe Brapper da han så vidt jeg har forstået allerede havde logget på.
Af teddyboyblue
#173993
Brapper skrev:Er der nogen, der har Netflix oppe at køre på BD-D8X00N Bluray-HDD modellerne?

Firmware: 20110901_1007

Jeg har alle amerikanske apps oppe at køre med unblockUs metoden, men Netflix fungerer ikke. Andre app's er der kontakt til.

Netflix starter med det fine røde skærmbillede, men fejler med meddelelse:

Not connected to the internet.

I indstillinger i SMart Hub'en står:

Netflix ESN - Not Support [X].

Jeg når altså aldrig til at modtage en aktiveringskode.

Har prøvet at gendanne flere gange og i forskellige rækkefølge, men ak :-(.

Tror Samsung har lukket ned for Netflix i firmwaren på N modellerne (Nordiske modeller)?

Har forsøgt at opdatere firmware til UK version, men lykkes ikke, da det er samme firmware.

Har også forsøgt at logge ind på Hub'en med amerikansk konto, men gør ingen forskel.

Forslag?
Er der nogen som har fundet en løsning på dette problem, da jeg står med det samme
Af lgowner
#173999
teddyboyblue skrev:Er der nogen som har fundet en løsning på dette problem, da jeg står med det samme
læste du indlægget før dit eget eller?
Af teddyboyblue
#174001
lgowner skrev:
teddyboyblue skrev:Er der nogen som har fundet en løsning på dette problem, da jeg står med det samme
læste du indlægget før dit eget eller?
Ja det gjorde jeg og har også prøvet at oprette en ny konto, men jeg får ingen besked om at jeg kan registrere enheden