Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#97896
Heysan. Hvis man gerne vil se VM i HD kvalitet her til sommer... hvad gør man så? Lige PT har vi Yousee, en eller anden pakke? Ikke noget HD eller digital osv, bare almindeligt tv. Men når vi nu snart skal have et nyt tv, med tuner i, til digital tv, så ville det jo være lækkert at kunne se VM i HD :)

Jeg kan se Canal Digital reklamerer med en VM pakke... men en parabol er temmelig udelukket

Ellers nogen gode bud på hvad man skal have fat i?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#97903
Du kan leje Yousee's boks og opsige abonnementet igen efter 6 måneder. Så vidt jeg husker har du et M87, som ikke er forsynet med DVB-C, så du kan ikke tilkøbe et CA-modul og nappe de digitale kanaler dén vej.

Lige nu får du 6 måneders digitalt TV fra Yousee inkl. boks for ca. 500 kr:
http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Priser.aspx

Det kan vist ikke gøres billigere for dig. Den første måned har du desuden fuld adgang til alle programpakker hos Yousee - dvs. TV1000HD, Canal+ HD mv. Det alene er 2-300 kr. værd.
Af noxity
#97904
Yakken du har vidst haft hurtig brillerne på ;)


Men når vi nu snart skal have et nyt tv, med tuner i, til digital tv....
Indstikskort + CA-Modul er altså en mulighed. Et CA-modul koster ca. 300kr, og kortet som giver adgang til HD-bonus kanalerne koster 30kr. pr. md.
Af Novatic
#97905
Da du har Yousee, skal du have fuldpakken eller Yousee plus, og så en box (siden du ikke har dvb-c).

Men du taler om at købe en ny skærm? I så fald skal du bare have et CA modul til Yousee (og fuldpakke). Ved ikke om man skal bruge en box til Yousee plus.
Af Martin Sjøstrand
#97913
@Yakken... en M86, men ellers ret godt husket :) Men regner med en Samsung 7705 her til sommer... som det ser ud nu, det har jo skiftet en gang om ugen, hvad jeg hælder til, som anmeldelserne så småt kommer... men under alle omstændigheder en 2010 model der gerne skulle have de nødvendige tunere :)

Men dejligt at høre at jeg har muligheden med Yousee, på den ene eller anden måde

Endnu engang takker jeg, alle jer hjælpsomme mennesker herinde!