Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MEOLSEN
#94443
Hej!

Som nogle af jer måske har set/læst startede SVT1 her til aften med at sende Millenium("Mænd der hader kvinder" osv.) De sender de næste 6 lørdage 90 min. hver gang. Det er altså alle filmene i den forlængede udgave. Yousee reklamere med at det er med danske undertekster. Men uanset havd jeg prøvede virkede det ikke med DK-undertekster. Jeg har et LG 50PS8000.

Var der andre der så første del og som lykkedes at få undertekster? Jeg er lidt i tvivl om det kun er muligt for dem som han en yousee boks, men det har jeg ikke kunnet finde noget om på yousee.dk.
Af Peter Schrøder
#94501
MEOLSEN skrev:Var der andre der så første del og som lykkedes at få undertekster? Jeg er lidt i tvivl om det kun er muligt for dem som han en yousee boks, men det har jeg ikke kunnet finde noget om på yousee.dk.
Jeg har ikke en Yousee boks, men har, fra tid til anden, danske undertekster på svensk og tysk tv.
Af OleA
#94508
MEOLSEN skrev:Hej!

Som nogle af jer måske har set/læst startede SVT1 her til aften med at sende Millenium("Mænd der hader kvinder" osv.) De sender de næste 6 lørdage 90 min. hver gang. Det er altså alle filmene i den forlængede udgave. Yousee reklamere med at det er med danske undertekster. Men uanset havd jeg prøvede virkede det ikke med DK-undertekster. Jeg har et LG 50PS8000.

Var der andre der så første del og som lykkedes at få undertekster? Jeg er lidt i tvivl om det kun er muligt for dem som han en yousee boks, men det har jeg ikke kunnet finde noget om på yousee.dk.
Du kan læse lidt mere om danske undertekster på udenlandske programmer her:
http://www.verdenstv.dk/

Når der alligevel ikke var danske undertekster på igår skyldtes det såvidt jeg har hørt, at DR nedlagde fogedforbud mod det, da de har rettighederne til at vise serien herhjemme.
De starter med at vise den i påsken. Og jeg går ud fra at det bliver på både DR1 og HD