Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CBB
#89615
Jeg har kørt kanalsøgning for at finde de nye kanaler fra yousee på min Panasonic G10, men lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke finde TV 2 længere. Den var der inden så det har virket. Nogle forslag?
#89616
CBB skrev:Jeg har kørt kanalsøgning for at finde de nye kanaler fra yousee på min Panasonic G10, men lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke finde TV 2 længere. Den var der inden så det har virket. Nogle forslag?
Prøv tv2L eller tv2 nabo...
Af CBB
#89765
Dem kan jeg heller ikke finde noget steds
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#89766
Kan det skyldes dit tv-kabel? Der er en del der oplever problemer med YouSees tv-kabler efter omrokeringen af kanaler, der skete samtidig med det digitale skift 1. november 2009.
Af CBB
#89808
Jeg tror ikke det er relateret til kablet, da det har virket lige indtil Yousee's seneste kanalrokade her i februar 2010.
Af CBB
#89996
Problemet er nu løst. Tv2 samt de øvrige regionale kanaler dukkede op i går aftes ifm kanalopdatering, så noget tyder på at fejlen har ligget hos Yousee, som dog ikke havde ulejliget sig med at notere fejlen under deres driftsinfo.