Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
#59487
42PFL9803H og 37PFL9603H er to vidt forskellige tv. Så nej man kan ikke bruge de samme indstillinger.
Af cannavaro
#59501
bossvan skrev:Hej Rasmus!
Tak for det seriøse arbejde! :)
Jeg har lige købt 37PFL9603H.
Kan jeg umiddelbart bruge dine indstillinger som gengivet i testen?
Kan jeg selv justere til det du anbefaler?
På forhånd tak!
Fælles for dem begge er, at de står ret så kraftigt i de normale standardindstillinger. En god start, er at sætte tv'et til Film-mode, og slå alle de mange filtre fra. Efterlad Natural Motion, samt 100 Hz til, som giver et lidt mere flydende og roligere billede, men den er dog ikke uden problemer, så dette er en vurderingssag, om du ønsker den til eller fra. Køb evt. en kalibreringsdvd for at optimere tv'et optimalt, ud fra de forudsætninger der er, ellers kan du få det ISF kalibreret, hvilket dog så er væsentligt dyrere.
Af molln
#62438
Hej !

Jeg mangler et godt vægbeslg til mit 42PFL9803H. Er der nogen der kan anbefale det ene eller det andet ??

TV'et skal skal ikke vippes eller drejes men skal til gengæld fylde så lidt ud i rummet som muligt (der er ingen fidus i at have en flad som hænger 30 cm fra væggen, vel? ;) )