Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#48543
HP har i deres nye 75 serie lanceret LP2275W og LP2475W i henholdsvis 22 og 24 tommer. Vi tester begge og starter med 22 tommer versionen LP2275W med S-PVA panel.
Du kan finde testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1226651588

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God læselyst. :)
Af anto
#48832
Hej Rasmus,

Jeg vil gerne købe en Skærm fra HP (LP 2275w).

Jeg har læst på internet at der er mange der har oplevet at den omtalte skærm har en højfrekvent "knitren", en pulserende støj. Støjen kommer "inde" fra skærmen.
I din meget fine anmeldelse har jeg ikke læst noget om støj. Er det fordi du ikke har oplevet det?

Vh. Antonio
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#48882
Nej, jeg oplevede ingen problemer med støj eller snurrende lyd. Jeg ved hvad du tænker på, og disse kommer traditionelt fra størmforsyningen eller baggrundslyset i panelet, men jeg havde ingen problemer med mit eksemplar af skærmen.
Af Jasser
#49628
Jeg har haft benævnte skærm på prøve. Og ja! Den jeg fik knitrede voldsomt fra bagpanelet - det var ganske umuligt at være i samme rum som skærmen. Desuden gengav den sort meget ringe. Udover at have 4 tydelige lystunger i hvert hjørne, så havde den en meget irriterende cirkelformet hvid plamage lidt tv. for midten. Som om det ikke var nok havde den de samme problemer med grøn/røde plamager på hvid baggrund som mange Dell 2408 wfp også lider af.

Testet på forskelligt hardware.
Af hhager
#51631
Er der andre med erfaringer med denne skærm?
Og hvad med LP2475W ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#51676
hhager: Der kommer snart en test online af LP2475W :) Den er mere eller mindre skrevet færdig, så forvent den i løbet af næste uge eller starten af næste uge igen.