Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#47804
LG kører kampagne på W2452T, som nu er den billigste 24" skærm på markedet. Vi tester den på Flatpanels.dk og ser lidt nærmere på hvad en stor og prisbillig skærm kan levere.
Du kan finde testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1225699676

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God læselyst. :)
Af jensb
#50652
Jeg har brug for en skærm til diverse kontorarbejde/programmering i privaten. Prisen har bestemt meget at sige, men omvendt vil jeg nødigt købe en skærm jeg får ondt i hovedet af at bruge.

I anmeldelsen står der at skærmen er "... ganske oplagt til sporadisk kontorbrug på f.eks. hjemmekontoret"
Det bringer mig i tvivl om hvorvidt skærmen muligvis er en kende får skrabet og i givet fald hvor langt op i pris man bør gå for at få noget bedre?

Jeg har svært ved at gennemskue det ud fra diverse vejledninger, så håber I kan give et par gode råd.

Jens
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#50654
En LCD skærm skulle ikke kunne give anledning til hovedpine (i teorien - nogle personer har svært ved at vænne sig til dem alligevel) eller andre ubehageligheder, så hvis du ikke har de store ambitioner om grafisk redigeringsarbejde, eller hurtige spil, så vil langt de fleste skærme kunne bruges.
Af jensb
#50785
Tak for det hurtige svar. Jeg går efter LG's skærm.