Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#53574
Uanset hvad så er "timevis" aldrig klogt. Mon ikke du kunne bruge en screensaver uden at det går ud over funktionaliteten? Skærmen brænder trods alt også en del Watt af, så en helt sort screensaver vil hjælpe på flere plan.
Af MR.BARCA
#56752
God test, du skriver dog at skærmen ikke er perfekt , måske i skulle teste en KRP model de skule have en mærkbar bedre billedekvalitet, og som alle steder den er blevet testet udråbt som reference tv.
Af Stids
#57953
når der er dvb s tuner i kan man så putte canal digitals kort der i og så se parabol uden reciver ved siden af eller skal man ud og have en kort læser til CI slottet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58420
Ofte så bringer "efter"-målingen ikke ret meget nyt på banen når vi snakker om TV. Når dette er tilfældet, så medtages den ikke.
Af hr_hansen
#58425
yakken skrev:Ofte så bringer "efter"-målingen ikke ret meget nyt på banen når vi snakker om TV. Når dette er tilfældet, så medtages den ikke.
Ok. Skal det forstås som målingerne er "perfekte", altså dE<1 over hele linien eller bare at de ser ud lige som før-målingerne?

mvh
Af Arcona
#58488
glæder mig til jeg får vidunderet hjem i stuen. Du skriver i testen at du ikke har skrevet hvilke RGB ændringer du foretog. Hvorfor ikke skrive dem?
Af Arcona
#58570
Har bestilt hos getmore, de siger at de leverer med fod til TVet, og at de har en enkelt tilbage på lager.

Jeg bestile en fod fra et andet sted da jeg ikke vidste dette da jeg bestilte (fik emailen idag), så nu har jeg en fod i overskud :)

sælges: Pioneer KRP-TS02 800 kr :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58588
Vent lige og se hvad du får i kassen. Jeg har ikke hørt om nogen der leverer en original fod med uden beregning. Vejledende udsalgspris er trods alt over 1000 kr.
Af Arcona
#58596
God ide :)

Kan man forresten godt sætte lyden fra DVD/PC til sit anlæg uden at føre det gennem TVet først, uden at der kommer uoverenstemmelse mellem billede og lyd? Hvis billedet bliver behandlet lidt inden det bliver vist er det jo lidt forsinket i forhold til lyden?

Jeg har læst i nogle LCD anmeldeser at der kan være 100 ms forsinkelse når man spiller, det er jo temmelig meget. Men plasma er jo noget andet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58601
Fra din PC kan du ofte styre lydforsinkelsen hvis man vælger den rette software. Jeg har ikke testet om der er forsinkelse i lyden ved afspilning af film fra en PC.
Af Arcona
#58709
Har nu fået mit 5090H yay :)

Hvorfor skriver Getmore at følger fod med, når det er Pioneer's egen kasse de sender, der følger da ikke noget ekstra med ;;)

Godt at jeg får en fod andetsteds imorgen.

Er det meget vigtigt at tilslutte et jordet stikkontakt?
Af urbananen
#58751
Jeg har ikke gjort det ;) ..
Og hvis man skal, skal man jo lige ha fat i et "omformer"-stik, så man kan få rigtig jord på.
Jeg vil sige, at det er vigtigt med jord på hårde-hvidvarer.. Ellers springer jeg let og elegant over.
Af andersholm
#58752
Nogle der ved hvad strømforbruget er på 5090H?