Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joachimnb
#29738
Kommer der told på? Vel ikke når det er fra england vel?

Og kunne man bruge garantien med Dell herhjemme?
Af abebjorn
#29740
joachimnb skrev:Kommer der told på? Vel ikke når det er fra england vel?

Og kunne man bruge garantien med Dell herhjemme?
Der kan ikke blive pålagt told jf. EF traktatens art. 25 om fælles toldunion.

Du kan overføre garantien til DK jf. [...The Service is valid in the country in which the system was purchased. Dell will transfer the service providing Dell is advised of the relocation, and that the service is available in the destination location. The Service will be available in the new country once Dell has been has been notified and Dell’s system updated.]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#29751
2007WFP kunne fås til ca. 2800 kr. i DK da den var på deres side, så der er ikke sparet helt så meget på den model. Fragten skal du regne med er den samme som for 24" versionen, dvs. 600 kr. som skrevet før. I DK sendes varerne gratis.
Af joachimnb
#29756
Så den engang til 2750 kr. eller deromkring (for et år siden ca.). Ærgreligt jeg ikke fik den der. Har lige solgt min 23" Cinema Display. Synes den var overkill og min første gik i stykker så skyndte mig at komme af med den inden garantien udløb og Apple kommer med nye skærme. Havde regnet med nye her til keynoten, men sådan skulle det ikke gå.
Men overvejer at få en pc stationær ved siden af min MacBook og ville ikke synes at det var fedt at køre med en Apple skærm på en PC. Man kan nemlig kun indstille brightness på en pc, med mindre man roder utrolig meget med Apple skærmen og diverse software.

Kunne selvfølgelig også bare købe Dell 24"eren 2407WFP-HC.. Men hvordan ser udviklingen ud? Kommer der endnu tyndere LED eller OLED skærme eller hvordan er det med det?

Forresten... Bestiller jeg i England, får jeg så et problem med engelsk strømstik, eller kan jeg bare købe et dansk kabel? Gider ikk adapter/omformer pjat :).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#29758
Ingen danske strømstik fra UK. Det skal købes ved siden af. Strømforsyningen er dog universel og kan bruges overalt.

OLED, nej. Ingen OLED skærme foreløbigt.

LED, ja, men om det kommer til mainstreamskærme er uvist. Men det er kun farverummet der påvirkes og som du kan se af vores artikler om dette, så er det tvivlsomt hvor meget gavn man har af det.
Af joachimnb
#29759
Okay, godt at få det afklaret. For at stille lidt flere spørgsmål, hvor kan jeg så få fat i et dansk strømstik, og hvad er det for en type? Da jeg kommer fra Apples produkter er jeg slet ikke inde i hvad pc verdenen bruger. Apple laver deres egne stik og havde en underlig ekstern strømforsyning til Cinema Display.
Af panch
#30013
Det kunne altså være godt at vide om der stadig er problemer med skærmen, om det måske virkelig er derfor at de er i 'restordre'.

Selvom designet ikke er lige så fedt, så er BenQ FP241W måske at foretrække alligevel...

Hmm!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30019
Jeg har ikke disse problemer med det eksemplar der er testet og det står vist også ret tydeligt i teksten. Hvem er det så du gerne vil høre det fra, hvis ikke dette er godt nok?

Jeg er desværre ikke foran skærmen pt. så jeg kan ikke tjekke revisionsnummeret, men mig bekendt er der kun en A00 version
Af panch
#30020
Gerne en hel masse flere! :) (men godt at vide at du ikke havde problemer)
Sidste år var der også mange der havde problemet og mange der ikke havde, så vil gerne fornemme at procenten af de tilfredse er steget.

Nogen der ved hvad revisionen hedder, som skærmene kommer med nu? Stadig A04?

Yakken, fik du testet hvordan den ser ud når der bliver tilsluttet alm. vga stik?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30021
2407WFP-HC findes vist kun i A00.

Nej, jeg havde ikke tid til at teste alle indgangene i skærmen, desværre. Jeg havde kun skærmen i 1 uge inden jeg skulle afsted mod USA igen.
Af Cass
#30059
Er der nogen der ved hvor man kan købe en billigt. Hos Dell forlanger de 7.625,00 hvilket jeg finder lige i overkanten. Pcbuyit (som der er linket til tideligere) har den til 4300 + fragt. Problemet er bare, at jeg ikke lige kan se hvordan, man får dem til, at sende til DK hvis de gør. Hvis der er nogle der ved det eller kender et andet fornuftigt sted at købe den vil jeg gerne vide det. På forhånd tak