Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#22840
Rasmus_j_christensen: Jeg synes den er ganske godt egnet til disse formål i og med 100 Hz teknologien kan reducere responstiden betydeligt. Det vil du hvert fald få gavn af i fodboldkampe, hvor der panoreres meget over banen.

Du kan også sagtens tilslutte den til en computer og anvende den til at spille på.

Hvis du bevæger dig op mod 40 tommer segmentet, kan jeg dog også anbefale, at du tager Panasonics nyere plasma serier med i dine overvejelser.
Af Rasmus_j_Christensen
#22870
Nu er jeg også lidt med i tråden omkring Panasonic px70.

Det kommer til at stå mellem en af de to fladskærme, er dog lidt i tvivl omkring det burn-in på plasma.

Vil i mene at Panasonic pv70 er et bedre valg end denne sony skærm?
Af bangse
#23669
@Rasmus Larsen

Tak for en god og meget informativ test. Jeg har dog lige en enkelt kommentar:

Du skriver:

Prisen er også en anelse høj, men set i lyset af konkurrencen, så synes jeg personligt, at skærmen er hver en krone værd.

Hvis jeg er blind og har overset vil jeg starte med at undskylde. Men har du nævnt den pris du mener er for høj?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#23671
Rasmus linker til to prisdatabaser og dér kan du se hvad prisen har været i det øjeblik testen blev publiceret. 10.000 kr. for et 32" TV er en smule pebret i dag, taget i betragtning af hvad man ellers kan få for de penge.

Jeg har indsat prisen i teksten.
Af bangse
#23685
Læser man testen om 2 uger kan man ikke se prisen på tidspunktet for testen. Måske bare en detalje - men da jeg læste testen i dag for første gang manglede jeg umiddelbart prisen der blev henvist til. Men det er der jo så rådet bod på nu - takker!
Brugeravatar
Af Janos
#25045
I testen bliver det naevnt at 32" ikke er den mest velegnede stoerrelse naar der skal vises HD - hvad er minimum stoerrelsen, hvis man skal have den optimale oplevelse?
Af koden
#26543
Sjovt..samme link viser i dag en pris på 6500 kr. Hmm... skulle have slået til igår... :-)
Af Tulipan
#26558
Fjernsynet er vel på auktion? Så vil prisen vel (formentlig) stige helt til auktionens udløb?

Jeg tror desværre ikke du finder et 32D3000 SÅ billigt nogen steder :(( .
Af koden
#26577
har spurgt sælger. var ved en fejl kommet på som køb nu til 635 euro.
Af glade
#26730
Nu det jo ikke på lager, men 30/11 til 8100 kr fåes det i dk..
Af koden
#26731
Okay...900 er for lidt at spare hvis man render ind i garanti problemer.
jeg skal til Tyskland alligevel og kunne spare fragetn nemlig.
Med fragt kan det slet ikke betale sig...

Mærkeligt...plejer at være mere at spare.