Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.
Brugeravatar
Af bbplayer
Torben Rasmussen skrev:[Jeg ved ikke hvilke tanker du gør dig, men der er ikke nogen større konspiration bagved...

Nej, korrekt, du har forklaret det godt. Jeg var ikke opmærksom på 2 forskellige personers vurdering, og klart nok, i er vel ikke anderledes en 2 filmanmeldere hvor de ser samme film og giver forskellige stjerner :)
Det vil jeg huske, når jeg læser anmeldelserne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#258396 Vi diskuterer jo scoren, men fordele/ulemper er en liste der sættes på til sidst og så prøver man at opsummere anmeldelsen. Så hvis fokus er lidt forskelligt i anmeldelserne, så vil der også være lidt forskel på hvad der ender i de to kasser.
Brugeravatar
Af bbplayer
#258400 Man kan vel betragte synspunktet omkring levetid på software, til at være i en position nu, hvor B&O forhåbentlig kræver mere af LG, og når de skal opdatere software for B&O , så vil der komme en variant til deres egne skærme når de alligevel går ud og opdaterer den. Hvis ikke LG forbedrer sig på det punkt med de 12-18 måneders levetid, så har B&O måske også sat sig selv i en følsom position hvis de ønsker at supportere skærmen i mere end 2 år frem.

Det vil tiden så vise. Sidst jeg så på UB serien, var de 1 år bagud med opdateringer, så de max 2 år, kan passe godt, UB er jo cirka 3 år gammel nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#258401 Nu har vi ikke kørt opfølgende artikler på B&O's software, men fordi de jo kører et custom build, så vil de ikke være 100% up-to-date i samme sekund, som LG udsender en ny firmware - selv hvis det er til ældre modeller. Jeg ved ikke i hvilket omfang ældre modeller hos B&O er blevet opdateret med ny softwareplatform.

Men trenden er jo desværre, at alle undtaget Android-baserede modeller må leve med den platform de leveres med. Der er ingen signaler om, at man vil til at ændre den praksis hos LG.