Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leon
#234999
Mens jeg går og venter på min 65B6 er der måske nogen der kan fortæller mig hvilket vægbeslag jeg skal benytte da den skal hænge på væggen?
Af Leon
#235076
Til mit gamle pioneer kuro brugte jeg high speed 1,4 hdmi-kabler fra sandberg. Skal jeg nu ud og erstatte disse kabler med 2,0 kabler ?
Vil jo gerne være fremtidssikret til der kommer mere 4K, HDR indhold fra div. tv-udbydere. Har pt stofa og overvejer Waoo med deres tilbud om 4K.
Af Leon
#235088
Tak for dit svar Torben. Jeg beholder mine sandberg 1,4 kabler.
Ved du noget om hvilket vægbeslag jeg skal anskaffe mig til 65B6?
Kan desværre se at leveringsfristen på mit lg konstant bliver udsat. Nu hedder den d. 18/8 :((
Af KBW
#235091
Prøv at gå på LGs hjemmeside og find manual og se tegning af beslaghullerne. Når du kender dem kan du finde beslag alt efter hvad du ønsker i fht bevægelighed etc.
Af Leon
#235158
Har nu selv fået dette svar fra LG Nordic:

Vægophæng til denne model har et vesa mål på 300 x 200.
Selve ophængets model hedder OTW420B.

Håber dette er dig til hjælp, hvis du har yderligere spørgsmål så er du velkommen at kontakte os igen.

Med venlig hilsen
Emil M.
LG Support Nordic.
Af Leon
#235415
Så er OLED 65B6V ankommet og hængt op på væggen og klar til brug. Jeg vil prøve at indstille skærmen efter jeres anvisning i testen og så vende tilbage med mine oplevelser af skærmen senere :)
#235803
Hey, jeg har netop bestilt LG 65B6V hos Power til 27 jern, men er sgu blevet lidt i tvivl nu! Har brug for noget input.

Ca. 20% af tiden bruges på casual gaming (fordelt på FIFA, racing, FPS og XBLA) med mine drenge og venner.

1) Vil man som casual gamer bemærke det relativt høje input lag skærmen har? Eller er det kun noget FPS entusiaster lægger mærke til?
Skærmen er målt til 54ms i Game Mode mod 33ms for 65E6V (jeg kommer fra Sony 46NX720 med et tilsvarende input lag).

2) Jeg har bestilt en Xbox One S, som understøtter gaming i HDR kvalitet. Men virker HDR i Game Mode og vil det da forøge input lag yderligere?

3) Kan input lag evt. sænkes via en firmware opdatering senere hen?

Jeg ser 3 muligheder
A) Beholde TV'et
B) Spare mere op og vente på et tilsvarende tilbud på 65E6V (40%)
C) Vente til 2017 modellerne udkommer

Jeg har de sidste mange år ventet på at 65" 4K OLED kunne købes til under 30K.
Så er godt oppe og ringe over min bestilling, men vil gerne være sikker på at jeg også kan bruge det til gaming.
#235815
54 ms er godt nok i den høje ende, men ikke i den kritiske ende. Hvis det ikke er andet end sporasisk spillen, så behøver det ikke være et issue. Husk, at indtil for nyligt, så var 54 ms faktisk relativt lavt. Det er først med Samsungs vanvittige 20 ms, at man har set TVene rykke ned mod monitors i den kategori.
#235829
Det er et godt spørgsmål. Vi har ikke udstyr der kan teste det, da Leo Bodnar kun kan sende 1080p ud, men TVet arbejder ret intenst under HDR afvikling, så jeg vil tro, at det kan mærkes. Som jeg kan forstå - jeg fik ikke testet det - så kan du dog også aktivere Spil-tilstand i HDR-profilen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15