Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#240125
Ja så skete der noget nyt med mit tv.
Da jeg stod op til morgen , stod tv og blinkede rødt .
Da jeg startede det , bootede det op helt fra bunden , med indlæsning af Android .
Andre der har været ude for det ??


Stein
#240131
Jeg har ikke opdateret til den seneste, men der var et par småting man kunne gøre for at forbedre stabiliteten, vist især at slå funktionen fra hvor man kan tænde tv'et via app. Kan desværre ikke lige huske det precise navn på funktionen.
#240304
Castillo skrev:ny update ude
https://www.sony.dk/support/da/content/ ... D-65X8509C
Stabilitets mæssigt er der nat og dag forskel på 5.1.1 og 6.0+. I hvert fald på telefon og tablet delen. Da det er samme kerne software vælger jeg at tro (naivt måske) at det samme gør sig gældende for Android tv
Torben Rasmussen skrev:Det er det ikke. 6.0 er dog ikke nogen revolution. Knap nok en evolution.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#240319
Trekster skrev:Det er faktisk rigtig nok det med kanal valget på wifi. Det indbyggede skod kort kan kun køre op til kanal 11.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Jeg bruger 5GHz på kanal 40, det virker fint :)
Netværksstatus på TV viser også, at det er det jeg bruger.
#240329
alsim90 skrev:
Trekster skrev:Det er faktisk rigtig nok det med kanal valget på wifi. Det indbyggede skod kort kan kun køre op til kanal 11.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Jeg bruger 5GHz på kanal 40, det virker fint :)
Netværksstatus på TV viser også, at det er det jeg bruger.
Ja på 5ghz. Prøv på 2.4(går kun op til 13)

Der er forskellige kanal spektrum på de forskellige frekvenser.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#240448
Firmwareopdatering v. 3.509:
"◾Forbedrer stabiliteten og ydelsen af UHD-afspilning via HDMI på relevante 4K TV"

Stabiliteten? Hvordan skal det tolkes? Har der været problemer med at afspille UHD-materiale via HDMI? I så fald, hvilke problemer?
#240449
Jeg har lige opdateret til version 3.533

http://www.sony.dk/support/da/content/c ... -07-nov-4K

Så håber den er bedre da jeg har lidt problemer når jeg har set Netflix får jeg sort skærm nogle gange , menu på skærmen virker så jeg er nødt til at nulstille eller genstarte skærmen for at få billede på igen.
Derudover har jeg problemer med Hdmi fra min Waoo boks da den også går i sort skærm faktisk også når jeg har været på Netflix på Tv boksen. ( Gør jeg for at få 1080 P Hd film serier opskaleret til 4 k ) Den gør det dog også andre gange skal dog siges at tv boksen er tilsluttet igennem min Marantz SR6010 Av forstærker så nogle gange skal jeg bare slukke denne så er der billed igen andre gange skal Hdmi stikket bare tages ud af tv boksen og tilbage igen så er der billed på igen.

Men ellers kører den da ganske godt.

Har lige fået startet Hbo Apen op noget som har drillet før . Den kunne kun køre ganske få serier .
Så Torben prøv det på din 65 tommer model.

Jeg vender tilbage senere med opfølgning på dette Hbo problem som tidligere har drillet.

Den indbyggede Chromecast i Sony s har tidligere været ikke virkende med Især HBO , Jeg kan sige at det ser ud til at køre helt perfekt nu jeg så en del forskellige serier i går og der var slet ingen problemer , det kører flydende uden søgen og helt synkromt ang lyd og billede.
Så mon ikke det også virker på de andre Sony fladskærme .
Senest rettet af janbau 8. nov 2016, 15:51, rettet i alt 1 gang.
#240451
Det er interessant at det her problem "Løser problemet med rystelser ved brug af en UHD set-top-boks" nævnes. Jeg har af og til haft problemer med rystelser eller hakken fra min Viasat UHD boks, men troede ærligt talt det var boksens skyld, da det altid kunne løses ved at genstarte boksen. Jeg havde problemet senest en halv time inden jeg opdaterede, så skal blive spændende at se om det er forsvundet nu.
#240469
Det med judder fra UHD-boks var vist en ret stor sag i UK, da en af de store tv-producenter for nylig lancerede en UHD-boks. Sony bekræftede, at problemet i UK i hvert fald lå hos dem.

Den nye firmware tilføjer også HDR game mode: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1478603093

Vi hører fra en af de internationale brugere, at den også tilføjer 5.1 Dolby på Amazon Video. Det er jo en amerikanske tjeneste, men jeg kom til at tænke på om det måske har betydning for 5.1 Dolby på Google Play Film?
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 102