Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.
Af mhras
#260006
Stein skrev:
mhras skrev:
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.

Jeg bliver så træt....


Hejsa.

Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.


Stein


Hej Stein,

kører du med den router som du fik med, da du købte dit bredbånd? Eller har du selv været ude og investere i en anden model?
Vi kører pt. med den router som vi fik med til vores Telenor bredbånd, men jeg har kig på en TP-Link Archer C2600. Men det vil måske ikke gøre en forskel, så?

Jeg har efter en fabriknulstilling, holdt logbog og der er efterhånden en del punkter på - dog gengangere. Så jeg har samlet lidt til bunke efterhånden.

Ellers må jeg ofre de 100,- og så gå videre med det.
Brugeravatar
Af Sorenmb
#260013 Hej alle

jeg har 55x8505C. jeg er overordnet rigtig tilfreds det eneste der genere mig kraftigt er at når jeg ser HDR på netflix så ændre billedet sig fra mørkt til lyst løbende når serien vises. jeg har prøvet alle mulige forskellige ændringer som jeg kan google mig til men fejlen er der stadig. Er der nogen der har haft samme oplevelse og evt. kan hjælpe?

På forhånd 1000 tak

mvh
Søren Bundgaard
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260018 Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).
Brugeravatar
Af Sorenmb
#260019
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).


Hmmm ok. men på den anden side så vil jeg jo gerne se det i HDR. Så det er heller ikke vejen frem for mig.
Jeg er rigtig glad for Android Tv og Apple bliver Aldrig en mulighed ;;) Jeg elsker rumvæsner :)
Af mhras
#260026
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).


Hej Torben,

jeg får også helt lyst til at droppe de indbyggede apps og så købe et ATV - lyder som en god løsning.

Jeg får også lyst til at købe en ny router så TV'et forhåbentlig bliver ved med at forblive på nettet.

Men på den anden side, så har jeg heller ikke bare lyst til at sige "pokkers også - pyt med det". For jeg gav mange penge for TV'et og når det så ikke magter opgaverne, så bliver jeg en kende irriteret på Sony som ikke har leveret et produkt som virker efter hensigten.

Det minder efterhånden om Tele2 den gang jeg arbejde der. Der udsendte de Freeway (bredbånd og telefoni i ét!) - men uden rigtigt at have testet det. Det var en pinlig affære....Mon Sony også har det på den måde?

Så kom jeg af med lidt galde - det var rart! :)
(Og det var ikke ment som et angreb på dig eller dit indlæg, Torben. Det fik mig blot til at tænke!)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260027 Jeg vil dog tilføje, at mit eget TV er på nettet, men fordi jeg ikke gider bruge de indbyggede apps mere, så tester jeg ikke forbindelsen jævnligt. Min PS4 derimod er der gevaldige problemer med - den hopper af i tide og utide...
Af Decipher
#260051
Sorenmb skrev:
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).


Hmmm ok. men på den anden side så vil jeg jo gerne se det i HDR. Så det er heller ikke vejen frem for mig.
Jeg er rigtig glad for Android Tv og Apple bliver Aldrig en mulighed ;;) Jeg elsker rumvæsner :)


Som jeg har forstået det, skal man ikke regne med at kunne bruge HDR til noget på denne model. (?)
Af jakobfc
#260149 Nogen der har erfaring med ps4 pro?
Når jeg bruger det medfølgende kabel alt ok høj opløsning.
Kabel fra HN på 5m intet billede
Kabel fra av-cables på 5m intet billede (hdmi 2.0)
Jeg forstår ikke hvorfor det hele tiden driller.
Og gider ikke købe flere kabler før jeg ved hvorfor.

På forhånd tak.
Jakob
Af Stein
#260279
mhras skrev:
Stein skrev:
mhras skrev:
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.

Jeg bliver så træt....


Hejsa.

Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.


Stein


Hej Stein,

kører du med den router som du fik med, da du købte dit bredbånd? Eller har du selv været ude og investere i en anden model?
Vi kører pt. med den router som vi fik med til vores Telenor bredbånd, men jeg har kig på en TP-Link Archer C2600. Men det vil måske ikke gøre en forskel, så?

Jeg har efter en fabriknulstilling, holdt logbog og der er efterhånden en del punkter på - dog gengangere. Så jeg har samlet lidt til bunke efterhånden.

Ellers må jeg ofre de 100,- og så gå videre med det.


Jeg bruger det modem/router fra Yousee , nægter at købe en anden for at det skal virke , alle mine andre enheder ,flere pcer tlf og lign , har ingen problemer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260406 Hvis det er til spil, så bør du altså bruge spil-profilen (som har nogle forkerte farver), da input-lag er alt for højt i de andre profiler.
Af loveduck
#260415
Torben Rasmussen skrev:Hvis det er til spil, så bør du altså bruge spil-profilen (som har nogle forkerte farver), da input-lag er alt for højt i de andre profiler.


Men den skifter automatisk til HDR Video, når jeg spiller FIFA :(