Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#215700
Anmeldelsen af Panasonic's CX680 er online. CX680 er et skridt ned fra 7-serien, som vi for nylig kiggede på. Den har stadig Ultra HD og Firefox OS, men 3D og den ekstra fjernbetjening er sparet væk.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1432024397

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#215703
Flatpanels skrev:CX6 er et gennemført TV, hvor vi ikke har noget kritisk at sætte fingeren på. TV’et har fin farvegengivelse, relativ dyb sort og fin HD-billedkvalitet.
Hvad mere kunne man ønske sig? :)
#215707
Flot flot anmeldelse Rasmus&co. Jeg har hos en Panasonic forhandler studeret sortniveauet ret indgående, og jeres målinger og beskrivelser stemmer meget godt overens med min "Øjenoplevelser" - og som jeg har beskrevet i andre sammenhænge.

Jeg synes på billedsiden, at man får ret meget for pengene i Panasonic´s 2015 modeller - måske lige med undtagelse af CX750 (IPS panel), som for mig var en skuffelse.

Jamen nu venter jeg bare indædt og spændt på jeres anmeldelse af CX800E serien. Jeg tror at I måske får muligheden tidligere end forventet. :)
#216098
John: kan du ikke trykke på info knappen på fjernbetjeningen? Det virker på mange tv og bokse.

Jo, men er det tal i info som viser det er 4K signal der køre på tv. Jeg har prøvet en video fra youtube som er 4K. men kan ikke få det frem. så tænker hvordan ved man at man virkelig ser 4K, og ikke bare super godt 1080p ?? :(
#216116
Jeg vil gerne opfordre jer til at medtage om PVR er en mulighed i jeres anmeldelser. Det er generelt en mangel i de fleste af jeres anmeldelser og det undrer mig. Tvivler på at jeg er den eneste der anser denne feature som en ganske nyttig funktion. Ellers fin gennemgang.
#216211
Forresten tak for kalibrering. jeg har nu indstillet min tv efter jeres anbefaling. Dog er det lidt svært at være 100% sikker da i har skrevet jeres på engelsk og mine står på dansk. men tror jeg ramte det. nu skal jeg så have hygget mig med nogle fede film. Men famme lækkert billede. Og nu er alt digitalt på mit tv kontra min panasonic PX80.
#216405
Hej,
var i nb radio igår og lure lidt.

Kiggede på 680 kontra 750, og 680 havde helt klart det bedste billede, og var mere lysstærk selvom de var indstillet ens (såvidt vi kunne se). Derudover virkede det til 680 havde mindre refleksioner?

680 er jo VA-panel og 750 er vist nok ISP! Derudover har 680 ikke noget 3d og spørgsmålet er om det giver fordele på andre punkter iht. overståendde observationer?
#217623
Til min store skuffelse har jeg netop opdaget, at mit nyindkøbte 55" CX680 ikke kan optage på USB harddisk (PVR).

Det synes i mangler at inkludere PVR funktionen i jeres tests, da det er en essentiel funktion. Ud fra jeres test, kunne man faktisk tro, at PVR netop er tilgængelig på CX680:
Vi har dog stadig vores tvivl om hvorvidt Firefox OS kan stå distancen mod de andre platforme, og det er rimelig skuffende, at det ikke er integreret med hele kanal/optage-delen, der stadig ligner noget fra firserne


CX680 uden PVR viste sig at være et dyrt fejlkøb :((

Vil i rette formuleringen, så andre ikke kommer til at tro at CX680 har PVR?