Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#215734
Jeg har lige købt TX-50CXC725.
Jeg sad igår og kiggede lidt 4K videoer på Youtube..

Og hold da helt fantastisk.. :D
Det er vanvitig flot billede tv'et så leverer..
Og ingen hak og lag overhovedet når der afspilles 4K materiale på Youtube, virkelig imponerende.. :)
Man kan ikke andet end glæde sig til 4K forhåbentlig bliver en del af hverdagens tv kiggeri :)

Jeg har set et par afsnit af "Suits" på Netflix (HD), og Netflix app'en kører super fint og problemfrit.
#215739
Moulder skrev:Jeg har set et par afsnit af "Suits" på Netflix (HD), og Netflix app'en kører super fint og problemfrit.
Du her ikke prøvet 4K fra Netflix? Eller virker det ikke?

Kører du med trådløst streaming (4K) eller har du en "snor" i den? Og hvor hurtigt er dit internet?
#215789
Sonny Haar skrev:
Du her ikke prøvet 4K fra Netflix? Eller virker det ikke?

Kører du med trådløst streaming (4K) eller har du en "snor" i den? Og hvor hurtigt er dit internet?
Jeg har desværre ikke abb. til 4K delen på Netflix.. endnu ;)
Vi skal til at flytte inden længe, men når vi er kommet på plads i det nye, og der er faldet lidt ro på det hele, så vil jeg opgradere til 4K abb. :)

Jeg har Yousee bredbånd 100-20 Mbit, og det kører trådløs.
Jeg har endnu ikke oplevet udfald, hak, lag eller buffer pauser ved streaming på tv'et.. Selv på 15-20 min. lange 4K videoer på youtube kører det flydende.

På mit Apple tv, som normalt bliver brugt til Netflix streaming, er der jævnligt nedsat kvalitet eller buffer pauser når vi ser film, men har endnu ikke oplevet det når jeg bruger tvet's Netflix app. (trådløs)
Og alt foregår hurtigt i menuerne, og film starter promte. :)

Jeg havde egentlig i sinde, at vente med at købe tv indtil jeg havde set Sony's nye 2015 modeller, men de er nu igen udsat kan jeg forstå på det, og er blevet meget positivt overrasket over Panasonic CXC725.
#215791
OK - tak for din tilbagemelding.

Hvordan klare den almindeligt TV indhold? DR, TV2 osv? Ser det ikke forfærdeligt ud? Eller hvordan klare den det?

Jeg havde egentlig overbevist mig selv om at jeg skulle vente med at købe 4K - men jeg er alligevel lidt fristet efter alle de fine ord CX7'eren får :)
#215793
Sonny Haar skrev:OK - tak for din tilbagemelding.

Hvordan klare den almindeligt TV indhold? DR, TV2 osv? Ser det ikke forfærdeligt ud? Eller hvordan klare den det?

Jeg havde egentlig overbevist mig selv om at jeg skulle vente med at købe 4K - men jeg er alligevel lidt fristet efter alle de fine ord CX7'eren får :)
Om tv indhold ser forfærdelig ud.. Nej hvorfor skulle det gøre det ?? O-O
Det har et rigtig fint billede synes jeg, faktisk bedre end jeg forventede..
Jeg har været vant til Beovision 11-55 de seneste 2 år, og uanset hvad folk har af meninger om B&O, så har jeg stadig tilgode at se et LED tv med en billedekvalitet som kommer i nærheden af BV11, når vi snakker alm. tv signal (Yousee kabel)

CXC725 er da heller ikke på højde med tv billedet på BV11, men det ser rigtig fornuftigt ud :)
Jeg kunne dog godt tænke mig at se CXC740 i aktion, da det er med IPS panel.
Jeg har dog bevidst fravalgt IPS, da tv'et kommer til at hænge ved siden af en terrassedør, og den blanke IPS skærm vil nok reflektere for meget..

Og jeg synes at 8999,- kr. for et 50" 4K tv af den kvalitet, det er ok :)
#215794
Moulder skrev:Om tv indhold ser forfærdelig ud.. Nej hvorfor skulle det gøre det ?? O-O
Det har et rigtig fint billede synes jeg, faktisk bedre end jeg forventede..
Jeg har før set 4K TV - et par af Samsungs 2014 modeller - hvor opskaleringen af almindeligt TV indhold, så meget grynet / mudret / uskarpt ud.
#215798
Torben Rasmussen skrev:SD-udsendelser ser generelt ikke specielt godt ud. Hvis det primære indhold der skal vises er SD-TV, så lad være med at spilde penge på et 4K-TV.
DR og TV2 skulle da netop være HD.

Den skal primært bruges til streaming i stuen - fra ATV, NAS og et smart TV-delen... men det gør ikke noget at et alm TV signal ser bare nogenlunde ud.

Men jeg skal nok bare ud og se på kvaliteten igen - med mine egne øjne ;)
#215799
Sonny Haar skrev:
DR og TV2 skulle da netop være HD.

Den skal primært bruges til streaming i stuen - fra ATV, NAS og et smart TV-delen... men det gør ikke noget at et alm TV signal ser bare nogenlunde ud.

Men jeg skal nok bare ud og se på kvaliteten igen - med mine egne øjne ;)
Det afhænger en hel del af hvilken tv udbyder du har..
Jeg har set tv billeder fra Boxer på highend tv, og det er absolut ikke noget at skrive hjem om, ej heller deres HD kanaler..
Mens sd kanaler på feks. Yousee kabel ser hæderlige ud, til sammenligning..

Jeg vil sige, at HD kanalerne på Yousee ser rigtig pæne ud på dette tv :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8