Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#204865
Anmeldelsen af Samsung's Multiroom-højttalere er nu online. Vi fokuserer særligt på hvordan de tilsluttes trådløst til Samsung's Smart TV.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1409552471

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#210394
Har problemer med mit nye TV / Multiroom link / TV soundconenct. Hvis jeg parer mit nye TV UE55HU7505 med min nye WAM751 via TVsoundconnect så virker det fint, indtil man slukker fjernsyn over natten. Næste morgen når man tænder for TV bruger den så igen TV speaker (elendige, derfor indkøb af WAM751). Hvis man trykker på tvsoundconnect manuelt opretter den forbindelsen igen, hvilket er meget uhensigtsmæssigt, burde parer sig når tv tændes, tv soundconnect LED er hele tiden tændt også når man tænder tv om morgnen. Har også prøvet at købe en HUB250 og sætte WAM751 op som multiroom link højttaler via multiroom appen. Igen så får jeg lyd når dette vælges, men igen forsvinder dette når tv er slukket natten over. Er nok en dum indstilling jeg mangler, men hvordan får man dem trådløse højttaler til at starte automatisk hvergang tv tændes så man ikke skal ind manuelt på højttaler eller app for så forsvinder det smarte. Har overvejet AUX kabel men forventer at købe endnu en WAM751 inden for kort tid for at få mere stereo føelse og så er denne løsning no go.

Højttaler er lige under tv og kører på samme trådløse netværk. Hub står 30 cm væk. Signal er på max ifølge diagnose på tv og alt har nyeste firmware.

mvh Peter
#211785
Jeg har købt mig et 2014-model UE46H7005, HW-H751 soundbar, 2 stk WAM351 (M3) speakers og en WAM250 hub.

Det kan bestemt IKKE anbefales. Jeg har konstante problemer med forbindelsen - højttalere som forsvinder og skal resettes/re-paires/rebootes inden de igen kan bruges. Jeg har haft systemet i snart 2 måneder nu, og intet virker som det skal mere end en dags tid ad gangen.

Selv NÅR det virker er det en dårlig oplevelse med utroligt mange irritationsmomenter.

Hvis jeg stadig havde muligheden var hele molevitten røget retur. Lydkvaliteten er underordnet når det for det meste slet ikke virker :(
#218060
porten skrev:Jeg har købt mig et 2014-model UE46H7005, HW-H751 soundbar, 2 stk WAM351 (M3) speakers og en WAM250 hub.

Det kan bestemt IKKE anbefales. Jeg har konstante problemer med forbindelsen - højttalere som forsvinder og skal resettes/re-paires/rebootes inden de igen kan bruges. Jeg har haft systemet i snart 2 måneder nu, og intet virker som det skal mere end en dags tid ad gangen.

Selv NÅR det virker er det en dårlig oplevelse med utroligt mange irritationsmomenter.

Hvis jeg stadig havde muligheden var hele molevitten røget retur. Lydkvaliteten er underordnet når det for det meste slet ikke virker :(
Er det mon stadig et problem med dine fine samsung?

Overvejer køb af M7, men vil ikke gøre det, hvis det stadig ikke funker 100 %
#218118
Der er ellers kommet en masse og helt nyt software interface men det løser bare ikke grund problemet. Har desværre opgivet og lever med det da det er for udmattende at kontakte samsung kundeservice hele tiden som alligevel ikke kan gøre noget og elmutanten hvor det er købt kaster også bare hænderne op. Fungerer perfekt til alt andet end TV dem jeg bruger til streaming af musik fejler aldrig 7-9-13
#226218
Jeg har et UE487005 TV en 751 soundbar, et par M7, et par M3 samt to wam 250 hubs og kan bekræfte at hver del for sig fungerer upåklagelig, men at der er problemer så snart tingene skal spille sammen. Samsungs multiroom app er under al kritik og fungerer dårligt udover at design, layout, logik og hastighed er noget fra før jerntæppet. Det gælder både android og os. Som flere anmeldere har skrevet er multiroomsystemet utroligt ustabilt og det mister connections på kryds og tværs uafhængigt af tid eller andre forhold. Der skal meget pilleri til for at etablere et Surround 5.1 setup der fungerer, men én ting er sikkert, det holder ikke til en hel film. Uden varsel mister TV, højttalere eller hub'er forbindelse og der skal arbejdes meget for at genetablere setup'et. Det holder familien ikke til og insisterer på at nøjes med TV lyd, som dog er en flad fornemmelse. Fantastisk af Samsung byder sine dyrt betalende kunder et så svagt produkt og fantastisk at de ikke sætter alt ind på at udvikle opdateringer, så vi kan skrotte den betaversion, de har kastet på markedet lidt for tidligt for at konkurrere med andre multiroomsystemer. Samsungs danske supportafd. er såmænd meget søde, men kan ikke gøre en dyt ved problemerne, som er født i Korea og derfor også skal løses dér. Indtil Samsung får udviklet stabil og brugervenlig software kan jeg derfor kun anbefale at man investerer i andre fabrikater.
Af micmex
#226256
M7 + M5 virker fint med mit ju7005 (årgang 2015), ingen udfald og det starter også op med multiroom, hvis det var det der blev brugt før tv'et blev slukket.
I øvrigt er det meget nemt at vælge mellem højtalere på
ju7005.
IOS app'en er ikke imponerende, det er åbenbart ikke Samsungs stærke side, deres tv app er degraderet til kun at kunne overføre a/v og ikke som tidligere fjernstyring med kopi af den valgte kanal.