Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#187181
Anmeldelsen af LG LA860W er nu online. LA860W kommer med Smart TV, tv-apps, dual-core-processor og Cinema 3D.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1370350626

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
#187230
fredizy skrev:Sidste år gav du LM760 Jeres top anbefaling. Synes du denne model performer dårligere end LM760?

Oplevede du nogen former for vertikale striber ved panoreringer?
Nej, ikke dårligere, men heller ikke meget bedre. LM760 fra sidste år var jo en del af 7-serien, som er noget billigere end 8-serien, så jeg havde nok håbet på lidt mere fra LM860W.

Det kan dog ikke udelukkes, at vi stadig får en af LGs 7-serie med på vores liste med anbefalinger igen i år, når vi får kigget lidt mere på den. De er trods alt en del billigere end 8-serien.
#187247
Fin anmeldelse - dog synes jeg lige der er en enkelt vending der halter lidt: "at foden blot er beklædt med en plastikkappe, som både ser og føles meget billig", og igen "Fjernbetjeningen er skabt i skinnende sort og sølvfarvet plastik og selvom den fremstår ganske robust, så ser og føles den også meget billig".
Der mangler altså et "ud" omkring de der ser. Det er nok et generelt sprogligt problem, men den valgte løsning er ihvertfald ikke specielt elegant i mine øjne :)
Mit umiddelbare bud er at erstatte ser med synes.
Undskyld hvis det virker som flueknepperi - som sagt synes jeg niveauet (især det tekniske) er meget højt - sådan noget her springer mig bare lidt i øjnene :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#187255
Mathias_MM skrev:Der mangler altså et "ud" omkring de der ser. Det er nok et generelt sprogligt problem, men den valgte løsning er ihvertfald ikke specielt elegant i mine øjne :)
Mit umiddelbare bud er at erstatte ser med synes.
"Ihvertfald" er i tre ord. Vi kan også fluekneppe ;)
Af lgowner
#187257
Torben Rasmussen skrev:
Mathias_MM skrev:Der mangler altså et "ud" omkring de der ser. Det er nok et generelt sprogligt problem, men den valgte løsning er ihvertfald ikke specielt elegant i mine øjne :)
Mit umiddelbare bud er at erstatte ser med synes.
"Ihvertfald" er i tre ord. Vi kan også fluekneppe ;)
den var go'.. manden er nok bare pedant! (B

det er i hvert fald bedre at se skubbe er blevet til sende igen, og så gik vi vist totalt OT 8)

Nå, ellers helt fin anmeldelse, så fik LG da 2013 serien af LA860 gjort mindre eftertragtet ser det ud til. Syntes da ellers deres 2012 udgivelse er alle tiders skærm.
Af Mathias_MM
#187260
Torben Rasmussen skrev:
Mathias_MM skrev:Der mangler altså et "ud" omkring de der ser. Det er nok et generelt sprogligt problem, men den valgte løsning er ihvertfald ikke specielt elegant i mine øjne :)
Mit umiddelbare bud er at erstatte ser med synes.
"Ihvertfald" er i tre ord. Vi kan også fluekneppe ;)
Det er da fint at vi kan hjælpe hinanden :)
Nå, men pedant eller ej, så synes jeg nu personligt at det er den slags små ting som gør en forskel - især når niveauet, som nævnt, er så højt.
Så kan jeg da forøvrigt ikke se det skulle være mere pedantisk end skubbe / sende, når man nu ellers bruger den slags ord på engelsk.
Det var i hvert fald ikke for at træde nogen over tæerne. Men fred være med det, jeg skal nok lade være med at putte mere OT i den her tråd.

Edit: Rettede lige et i hvert fald mere ;)
Senest rettet af Mathias_MM 5. jun 2013, 21:33, rettet i alt 1 gang.
#187262
johnny57 skrev:Har et lille hurtigt spørgsmål, jeg har en lidt ældre LG model, hvor der er indbygget bluetooth som jeg bruger til mine trådløse hovedtelefoner. Er den mulighed bibeholdt ?.
en hurtig søgning på LG's hjemmeside, siger de stadig ikke har bluetooth i 860 serien, det er der heller ikke i LM860 :) , så det har de droppet i årets 2013 modeller, eller også skjuler de det i 9 serien.
Af johnny57
#187263
Tak for svaret, nu er det jo ikke noget de normalt reklamerer så ja det kan godt være at de skjuler det, en ganske nyttig funktion når man er sent oppe og ikke vil forstyrre familien. Er der andre muligheder for at sætte trådløse headsæt til så ?
Af lgowner
#187270
johnny57 skrev:Er der andre muligheder for at sætte trådløse headsæt til så ?
jeg tror ikke min idé er særlig god men du har dog en funktion hvor billed kan sendes over på ens telefon/tablet, så kunne du bruge headset der på? opfindsom men nok ikke særlig meget værd.

ellers tror jeg ikke du kan gøre andet end købe et headset og trække lyden fra en ekstern enhed.
Af Google
#187271
Du kan dog med deres AV produkter sætte høretelefoner i din smart phone og høre alt trådløst
Af Google
#187273
Forstår ikke hvorfor i ikke kan afspille mkv på LA860 ? Den afspiller dette format uden problemer, bruger det dagligt !

En kommentar til stemme styringen, så er min oplevelse at det klares bedre end på F8005 serien.