Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#186541
lgowner skrev:artiklen byder da på overraskelser :)

skubbe , er nu ikke længere sat i anførselstegn som tidligere og er nu en gradbøjning af sende ;-)
Jeg skubbede anførselstegnene ud til højre. Det har været en stor beslutning. ;)
#186542
snowflake skrev:Og hvad var det så lige 50hz buggen var ?
Den kan bedst beskrives som hakkende kanter ved panoreringer. F.eks. en linje på en fodboldbane, der blev delt op i to eller tre hakkende billeder ved en hurtig panorering. Den blev kaldt 50 Hz bug, fordi det kun opstod på visse signaler (50 Hz). Det var sådan groft skitseret.
#186543
tommyaa skrev:Rasmus, er vi der nu hvor du mener at det rent billedemæssigt har slået pioneer 9G , altså kun billedet ikke funktioner taget i betragtning?
Ja, reference awarden er givet på baggrund af billederne. Funktioner alene tæller ikke særlig meget i vores vurdering og ville ikke kunne have affødt en reference award alene :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#186545
Insignia skrev:Hei har selv 55VT60 og har hatt den nå i ca 1 uke. Jeg er strålende fornøyd med tvn. Jeg benytter meg av THX insillingen og har ikke gjort noen forandringer i den. Retention er et IKKE problem på min skjerm. Har hatt 3 PDP paneler fra Samsung som hadde et stort problem med dette. Viftene(blåsere)hører jeg når jeg står intill tvn, men er ikke noe problem når man sitter å ser på tv."BUZZ" er heller ikke noe stort problem. Det er jo mulig å fremprovokere dette med å slå av lyden og sette på lyser bilder, så hører man støyet. Men dette er ikke noe problem når man ser på tv i det daglige. Jeg kan ikke si noe annet en at jeg er superfornøyd med denne tvn. Har hatt nå Samsung sin toppmodell fra 2011 i LED og er glad for at jeg nå endelig har fått tilbake Plasma og da Pana sin. En fantastisk flott tv. Kun 1 minus med denne. Det er strømkontakten som gjør at man ikke kan henge tvn. helt flatt intill veggen da denne stikk stikker ut ca 2 cmtr.Men i følge Pana så må tvn henge litt utfra veggen grunnet varmen panelet utvikler.Takk for testen Rasmus-denne har jeg ventet på lenge;)
Tak for tilbagemeldingen. Det er godt at høre, at du er tilfreds.

Må jeg opfordre til at du også lægger dit indlæg inde under vores brugeranmeldelser? :) Så forsvinder det ikke her i debattråden.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=10
Af sorensen31
#186551
er vt60 ligeså følsom som vt50 med indstillingerne de første timer panelet er tændt?
#186599
Pris ligger på 32k pt. Så det virker som en ret stærk pris. Tysk model ? Hvad hedder modellen helt præcis. De nordiske hedder: TX-P65VT60Y

Baseret på erfaring for de sidste 2 år hvor jeg har fulgt priserne tæt, så holder de samme pris de første 3-4 måneder og begynder at falde omkring start september. De store prisfald kommer først omkring dec-januar, med "smidud" priser i marts-april. Meget overordnet karakteristik.
#186600
Som en sidenote, så tror jeg man ville lave et ret godt investeringskøb med en ZT60. Idet dette højst sandsynligt kommer til at være reference model og den sidste plasmaskærm. Ihvertfald hvis man skal se på prisniveauet for Pioneer KURO, hvor der stort set ikke var nogen nedskrivning. Men igen, hvis OLED bliver the shit og kan slå ZT60 på sortniveau OG falder i pris. Så er den ikke meget værd. Tror dog der vil gå lang tid til den dag, men nu må vi se.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#186604
Kuro har da også massive afskrivninger. Jeg gav 17.000 kr for min model for 3-4 år siden og den er vel 3-4000 kr værd i dag. Køb ikke elektroniske dimser i den tro, at de kan holde prisen. Det øjeblik du modtager dem er de 10% mindre værd.