Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
#178407
KristofferA skrev:Hvor tit skal den oplades?
i starten nok en gang om ugen eller næsten 2. nu har jeg vænnet mig til at dele mellem gammel og ny, så den holder lidt længere når den er mere i standby, det er jo dog ikke meningen. Så den sluger en del mere strøm ift one, selvom den er fancy og ligger bedre i hånden , så er det bedste når man kan hurtigt og enkelt skal skift mellem kanaler, istedet for at lege lidt for meget med touch semi-android skærm skift som desværre funger lidt for opfindsomt når man scroller op/ned ;(

Vore veje må snart skilles tror jeg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#178411
KristofferA skrev:Hvor tit skal den oplades?
Tror også jeg bliver på min One. Efterhåndende har jeg fået den som jeg vil have den, men det har også taget lidt tid.
Jeg ville hade at skulle scrolle hver gang jeg skulle til en aktivitet. Det virker ret tåbeligt.
Det er skrevet som en sidebemærkning i testen, men den skal i laderen et par gange i ugen ved nogenlunde normalt brug.

I min mening er det komplet tåbeligt at man kun kan se én aktivitet på skærmen af gangen. Skærmen bruger ca. 1/3 af bredden på at vise ikonet og så skal resten smides væk fordi en eller anden grafisk designer synes at venstre-justering er super smart.
Af jespermart
#179142
Torben Rasmussen skrev:En ting som vi ikke havde med under testen er, at man jo også kan få en IR-extender så udstyret kan gemmes væk i et skab. Touch understøtter desværre ikke RF-extenderen, så der skal være en kablet forbindelse ud til omverdenen, som fjernbetjeningen kan ramme.
Hvor finder du IR-Extenderen til Touch, jeg kan ikke se den som tilbehør på Logitechs danske side
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#179153
Hvis den danske side ikke sælger den, så er det ikke noget krav at det skal være fra Logitech. Enhver IR extender kan bruges.
Af Tom Nielsen
#180251
Jeg har et LG 47LM860V, og samt en LG HR929N, som er connected via et HDMI kabel. Endvidere en Soundbar med subwoofer fra Aura, model RSBD324, som er tilsluttet tv’et via et optisk kabel, og det er så den der levere lyden og ikke de indbyggede højtalere.

Nu har jeg så købt en Logitech Harmony Touch, som jeg gerne vil skal styre både tv + HD og lyden fra Aura. Koderne fra Aura er ikke at finde på Logitech database under installationen.

Endvidere kan jeg ikke umiddelbart finde forbindelsesporten ”optisk udgang” under installationen.

Hvad gør en klog?.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#180257
Kan du ikke bare lære Touch'en koderne fra den medfølgende fjernbetjening? Hvad skal du bruge porten for sen optiske udgang til under opsætningen af Touch'en?
Af Tom Nielsen
#180270
Hej

Nu er jeg ikke så teknisk minded, men havde den opfattelse at der skulle oprettes ”komponenter” på touch'en for alle de ”enheder” man ønsker at styre med touch’en.

Men som jeg læser det du skriver, så kan jeg via IR porten på touch’en, kode den med sammen med den originale Aura fjernbetjening. Er det korrekt forstået?.

Hilsen Tom
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#180271
Ja, du kan oprette en ny enhed, som ikke findes i databasen, og bruge IR-modtageren i fjernbetjeningen til at indlæse koderne med.
Af Tom Nielsen
#180274
Super Torben. Jeg vil forsøge mig frem og se om den vil som jeg gerne vil og ellers må den returneres! :O)
Tom
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#180276
Husk er IR-modtageren er det lille vindue der sidder nedenunder fjernbetjeningen.

Før du blot smider den retur, så prøv også at tage kontakt til Logitech (hvis ovenstående ikke virker). Deres support skulle være ganske god på Harmony-produkterne.
Af Tom Nielsen
#180304
Har fået oprettet en enhed "Aura lyd" på touch'en og fået tilegnet 2 knapper "lyd op" og "lyd ned", desværre reagere touch'en kun på "lyd ned" og ikke på "lyd op". Så der skal nok kæmpes lidt mere med den. Skal også gerne have den til at tænde/slukke sammen med resten af udstyret, hvilket heller ikke helt er lykkedes for mig, så det kan godt være jeg skal have fat i Logitech support for at høre med dem. Men tak for info ind til videre Torben
//Tom