Nightwolf skrev:Det skal lige påtænkes, at dette TV koster det samme som udbetalingen på en lejlighed, eller prisen på en mindre ny bil. Så deraf vigtigheden af hvad det er man køber, ikke morsomt at finde ud af bagefter købet.
tror desværre ikke at prisen gør kvalitets check bedre eller QA som producenten udøver på produktet. og prisen? (hvis du skal spørge, så har du ikke råd) , den må ikke være det afgørende, for så mener du også at alt på en skærm fra prosonic ikke virker, og det er jo slet ikke tilfældet for dem, de fungerer fuldt ud for familien Danmark, når man ikke vil have mere.
Jeg er ikke b&o fan men det stopper da ikke min interesse i at være behjælpelig hvis muligt. Har da venner som sidder i middel pris bolig og en i ejerlejlighed og de er vildt forelsket og har fyldt rummene med b&o selvom de slet ikke har råd. alligevel skal penge bruges på det. deres er deres valg.
Prisen er absolut undtagelsen for b&o, da deres røde tal på bundlinen jo viser, at de er håbløst bagud og har fokus på de forkerte målgrupper (40+) og nu må ty til et yngre marked og håbe de kan vende røde tal til noget bedre, og om beovision 11 gør det for dem, som samsung el. LG gør sit med OLED, det gør det nok ikke.
Prisen er, som du næsten selv prøver at sige det, kunden betaler mere og man forventer bedre support men tror næppe at den mand som sidst var hos samsung og nu kom ind hos b&o, gør indsatsen meget anderledes, de er jo mennesker. kan deres procedure, arbejdsmetoder og samleværk være så meget bedre eller er det alt løn og profit?
Når design, support og innovation er årti'r bagud, så kan det jo kun gå en vej og den er rød indtil videre..
t.ex flere har købt defekte Ford 1.6diesel, og nu flere år efter finder de ud af Ford lavede en ommer, og mange kunder fik en ordentlig ekstra udgift, så selv Ford og mellempriser, kan fejle og kunden hænger på den alligevel. tror ikke b&o er så meget anderledes?
nok om højere priser = bedre kvalitet.