Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af UnderCover
#172162
Min Samsung BD-E8900N blev sendt til rep igår og har derfor købt LG HR929N.

Hvis du går ubetinget efter billedekvaliteten... vil jeg anbefale Samsung HDD.
Af Samsung40d6505
#172165
UnderCover skrev:Min Samsung BD-E8900N blev sendt til rep igår og har derfor købt LG HR929N.

Hvis du går ubetinget efter billedekvaliteten... vil jeg anbefale Samsung HDD.
oG SÅ TIL 1999 :-)
Af lgowner
#172180
Torben Rasmussen skrev:Så længe man ikke er forhandler eller repræsenterer en producent, så er der ikke noget galt i at dele gode tilbud med andre.

Samsung har i øvrigt meddelt, at de vil prøve at finde en af deres optagere, som vi kan teste på samme vis.
kan desværre ikke bekræfte om personen sidder hos elgiganten og leger anonym. men hvorfor skal gode tilbud placeres i en tråd om et LG produkt? er det ikke støj eller nærmer sig et mærkeligt indlæg når det intet har med LG produktet at gøre andet end at være et alternativ. og dem kan man vel så åbne en anden tråd om, ligesom du ikke skriver om panasonic anmeldelse i en philips tråd? og brugere ser nok heller ikke pænt på priser på philips i din panasonic anmeldelser, hvis de ikke handler om emnet eller relevant?

det lyder smart men hvor godt input er dette til dit indlæg om en anmeldelse af X , når det omhandler Y?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172182
Point taken. Tilbudsjagten på andre optagere kan deles i andre tråde end denne. Hvis man har kommentarer til enten anmeldelsen eller afspilleren i almindelighed, så er de stadig velkomne her.
Af Anne Fox
#172265
Har lige købt LG HR929N , er ganske ny indenfor dette område, og har en masse at lære, da jeg er af lidt ældre dato, tager det nok noget tid.
Jeg har fundet programmer via vores tag antenne , men er det korrekt vi ikke kan optage TV2 program, da dette kort sidder i TV et, er der noget jeg kan gøre for at vi også kan optage programmer derfra ?
Jeg har forsøgt at finde vores router, men i følge router opsætningen, skal bogstaverne skrives med stort, - hvordan ændre jeg LG fjernbetjeningen til dette.
Vores TV er Sony KDL32W-5500 Bravia
Af lgowner
#172266
Anne Fox skrev:Jeg har fundet programmer via vores tag antenne , men er det korrekt vi ikke kan optage TV2 program, da dette kort sidder i TV et, er der noget jeg kan gøre for at vi også kan optage programmer derfra ?
du kan enten bestille et ekstra kort fra Boxer eller du kan flytte det kort fra tv til boksen og undvære det i tv. desværre.
Anne Fox skrev:Jeg har forsøgt at finde vores router, men i følge router opsætningen, skal bogstaverne skrives med stort, - hvordan ændre jeg LG fjernbetjeningen til dette.
det er ikke aktuelt at skrive stort/småt med en trådløst opsætning. så det er ikke problemet i din opsætning.
Af Anne Fox
#172279
Igowner: Du skriver jeg enten bestille et ekstra kort fra Boxer eller jeg kan flytte det kort fra tv til boksen,
Hvor sidder denne boks i LG en ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172300
Der er et CI slot bagpå HR925, ligesom der er i dit Tv - kig i anmeldelsen, hvor vi viser et billede af den. CA modulet med det isatte dekoderkort skal sættes i denne port i HR925.
Af Anne Fox
#172302
Tak, Torben, jeg har fundet det, der var bare klæbebånd foran.
Af Anne Fox
#172466
Desværre kan jeg ikke få noget signalet frem
, - har haft kontakt til Boxer TV, og de siger at jeg ikke kan anvende kortet i LG 929, eller den ikke kan læse det,
.

Det undre mig, har nogen her modsatte erfaringer ?

Jeg vil ikke skifte til en AF DERES BOKSE, - mener man må have et frit valg, ligesom på TV.
Af lgowner
#172476
Anne Fox skrev:
Det undre mig, har nogen her modsatte erfaringer ?

Jeg vil ikke skifte til en AF DERES BOKSE, - mener man må have et frit valg, ligesom på TV.
jeg tror Boxertv henviser til CI+ standarden og lige præcis det har flatpanels nok ikke testet for? de har nok bare brugt almindelig CI moduler, og CI+ kan godt give problemer, jeg har dog ikke personligt kendskab med modellen og har rodet alt alt for lidt med CI+ kort.
Af Anne Fox
#172689
Efter besøg ved El giganten hvor jeg har købt LG 929, - siger de at denne model er godkendt af Boxer. Sender igen en ny mail til Bokser, hvor jeg skriver at denne er godkendt i følge Elgiganten. Få så 3 mail, fra Boxer, hvor de nu siger at dette er korrekt, - hvor jeg dog føler at de er dårlige til at undersøge tingene inden de første svar. På et tidspunkt følte jeg mig som en lus mellem 2 negle, - Hvem skulle jeg tro på....

Dette er sidste svar fra Boxer

Hej Anne

På den seneste nye liste over Boxer godkendt udstyr, er LG's
harddiskrecorders inkluderet.

Når programkortet virker i fjernsynet, er der ikke fejl på dette. Kortet
skal ikke omkodes for at virke med andet udstyr, da kortet blot giver adgang
til kanalerne.

Derimod skal LG HR929N benytte et CI+ modul, for at få adgang via
programkortet. På dit Boxer modul skal der stå Boxer TV HD (og på bagsiden,CI+) for at det kan fungere med denne boks. Dette er informationen, LG har angivet for deres bokse. For nærmere vejledning til hvad boksen præcist skal bruge, henvises til forhandleren af boksen.

I og med fjernsynet virker med boksen, kommer signalet fint ind og
programkort/modul virker fint.

Altså ny mondul, nu må jeg på jagt efter gode tilbud.

Tak for hjælp

Anne
Af victory
#172737
Håber det er en fejl fra testeren af LG-harddisken's side, at der er brugt et antennekabel der ikke er HF-tæt.(En plastikhætte på stikket beskytter ikke mod indstråling)