Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af rhino (DK)
#169772
Tak for en grundig anmeldelse og spændende læsning som altid....

Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i siger til billedkvaliteten hvis i samligner med Beovision 8-40.... Jeg ved dog godt det er små 3 år siden i anmeldte det tv.... men dengang husker jeg billedkvaliteten som værende tæt mellem BV8 & BV10....

Der er måske ikke sket det store på billedfronten siden? udviklingen har mest været koncentreret omkring Smart tv og 3D samt tynde skærme....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#169796
Min oplevelse er, at BV8 er foran.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#169804
Oki.

Må indrømme jeg havde troet at det nye BeoPlay tv ville være meget bedre på billedsiden end vores bv8-40. Især fordi det er en helt ny ultra stærk billedmotor som sidder i d
BeoPlay.

Men jeg er stadigvæk rigtig glad for vores bv8 så det er slet ikke uskiftningsmodent endnu. Og indfrier alle mine forventninger til billed og lyd kvalitet....

Håber dog stadig på B&O får succes med deres nye satsning
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#169811
Jeg synes personligt ikke at billedmotoren i V1 imponerer ift. BV8 og BV10, men logisk set, så burde de heller ikke levere et produkt, der kan hamle op med deres main brand til en lavere pris.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#169814
Nej det errigtigt... Men horden lokale forhandler var det bare noget af det som der blev lagt vægt på til præsentationen. Billedkvaliteten har vi alm mennesker jo ikke helt mulighed for at vurderer.... Dog så den Floyd om end med mere knald på farver og kontrast.... Er det også jeres opfattelse....?

Lydmæssigt kan det bestemt ikke hamle op med bv8 som jeg også mener spiller med mere fylde end bv10.
Af PeterD
#170375
Jeg kunne godt "pakke det ind" men hvor ikke bare sige det ligeud:

Hvornår kommer der flere test under "anmeldelser" på forsiden, så I ikke har B&O skærmen på forsiden..

Jeg er snart træt af at kigge på dette "ikke-så-kønne" tv... 8)

Ja Ja, ved godt det er sommerferie osv, men glæder mig over hver gang i laver en ny gennemarbejdet test af diverse skærme... :)
Af PeterD
#171234
Egentlig underligt at det STADIG ligger på forsiden, men der er åbenbart nogle hos Flatpanels.dk som elsker dette grimme tv eller får penge fra B&O for at have det på forsiden. Gør I hvad I kan for at promote det nok?.....(Just Kidding!!)

Er det stadig agurketid??

Er der virkelig ingen andre skærme på testbænken i øjeblikket O_O
Af PerT
#175422
Har købt nyt Beoplay V1 fjernsyn og har to ting, som driller.

1. Når jeg tilslutter Mac'en med HDMI vises film osv. fint på TV'et, men lyden afspilles fra computeren - og ikke TV'et. Jeg har brugt samme stik med mit tidligere Sony TV og der har lyden altid spillet fra TV'et, så jeg gætter på, at det er en indstilling på Beoplay V1??

2. TV'et slukker/crasher eller går på standby ret ofte. Jeg har slået alt automatisk standby fra i Menuen under sparetilstand, så det er det som er problemet - har I hørt eller oplevet det selv??... kan det være en software opdatering, som er svaret?


Håber at I kan hjælpe :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#175425
Hvis TV'et crasher, så bør du reklamere over det.
Af K83
#221542
Har nogen erfaring med denne skærm og konsol spil/input lag i praksis?
Er det så dårligt som det fortælles i anmeldelsen?