Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morden
#145525
Har også netop erhvervet 51" og oplever en smule buzzing, ikke noget jeg tror kommer til at genere.

Billedet er rigtig smukt med de indstillinger, der er nævnt i testen.

Jeg har dog 2 udfordringer, der måske er nogle der kan svare på.

1. Jeg kan ikke finde de digitale kanaler på mit kabel yousee abonnement - ved autosøgning (analog/digitalt).

2. Under billedindstillingerne, får jeg ikke lov at ændre på hdmi sortniveau, den option står til normal og er greyed ud. Ja det er mens jeg kører via HDMI(arc) indgngen.
Af miko
#145553
Jeg ville nok være forsigtig med at kalde dette en test af 64" modellen også
Sidste år var 50" væsentlig ringere end 63" . Dette gør sig sikkert også gældende i år, hvis man skal tro diverse sites. Avsforum er ihvertfald mere til 64" ifølge deres nye anmeldelse.
Så få 64" til testbænken lyder opfordringen herfra.
God weekend.
Af Soze
#145802
Hej med jer
Har lige erhvervet mig et PS51D8005 og indtil videre er jeg helt vildt begejstret, specielt for den lille feature med Allshare - har SGS 1 og det spiller totalt for fedt! Mega fed feature.
Er også begejstret for den gore lyd i skærmen - det er meget bedre end forventet!

Det samme er muligheden for at afspille direkte fra min Dell til Tv'et. Dog uden undertekster på mine .mkv filer og legn. Den vælger bare kun at afspille med Windows Media Player som jeg ikke acceptere .srt undertekst filer. Har I nogen læsning til den?

Til sidst - hvilken 3D afspiller skal jeg købe - har lige nu en gammel Samsung BD2500. Har hørt venner snakke om, at det kunne betale sig at købe en LG/Sony for at få deres tjenester på nettet med :)

På forhånd tak for hjælpen :9
Af madsgrenaxelsen
#145885
Hej Rasmus jeg undrer mig lidt over at testen af D8005(plasma) giver en mindre nøjagtig farvegengivelse efter kalibrering end i testen af samsung C7705 efte rkalibrering.

"det viser tabellen i hvertfald, hvor alle farveværdier i testen af C7705 er under 4 delta, mens de ikke er i testen af D8005(plasma)" har jeg misforstået noget??

Mvh Mads Gren
Af mikeone
#146162
Hej
Jeg har oprettet dette spørgsmål tidligere i dette forum under Medie, men prøver også lige her.
Jeg har ligesom mange af Jer andre købt dette lækre plasma tv.
Jeg kan bare ikke få gang i afspilningen af medier fra min pc til tv'et.
Er der nogle der kan hjælpe ;;)
Jeg har fået min pc til at finde tv'et, men der kommer ikke noget frem på tv'et.
Og begge er logget på mit trådløse hjemmenetværk.
Syntes at jeg har prøvet alt O-O

Mvh.
Michael
Af Fredtoft
#146303
mikeone skrev:Hej
Jeg har oprettet dette spørgsmål tidligere i dette forum under Medie, men prøver også lige her.
Jeg har ligesom mange af Jer andre købt dette lækre plasma tv.
Jeg kan bare ikke få gang i afspilningen af medier fra min pc til tv'et.
Er der nogle der kan hjælpe ;;)
Jeg har fået min pc til at finde tv'et, men der kommer ikke noget frem på tv'et.
Og begge er logget på mit trådløse hjemmenetværk.
Syntes at jeg har prøvet alt O-O
Har du sat en DLNA kompatibel service op på din PC?
Samsung skærmen leder på nettet efter DLNA kompatible udbydere af mediefiler (fra PC, NAS etc.). Hvis den ikke finder nogen kan du ikke afspille noget på dit TV.

Der findes mange PC/Mac programmer til dette brug. Prøv at Google "dlna server pc".

Hvis du allerede har en sådan kørende på samme netværk og stadig ikke kan finde dine mediefiler, så er jeg nok uden gode forslag.
Af oakie
#147244
Hej

Der er lige kommet ny firmware her den 6 september, ved dog ikke hvad den indholder? O_O

Oakie
Af Olfred
#147682
Hej

Jeg tror jeg skal have dette tv næste måned - det er nede i kr. 11.100 ca. hos ellerten...

Jeg spiller en del dvd - hvordan klarer den dette, og hvad med burn in?

Mvh.

Olfred
Af Olfred
#147929
Ps3 blev til dvd ved en fejl. Hvordan klarer tv'et at spille ps3?
Af lars101
#149174
"Hvordan klarer tv'et at spille ps3?"

Har samme spørgsmål.
Af lars101
#149194
Hvorfor skal man vælge en D8005 plasma i stedet for D7005 plasma? Har hørt der kun er et par features ekstra på 8005...
Så er forskellen stor nok til at betale 2000,- mere for 8005???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12