Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
#142817
Min 2010 fjernbetjening er lidt svær at ramme uden at kigge ned, og den er plastic. Til gengæld er den pæn...nok
Men 2011 modellernes fjernbetjening.... wow. De følses som noget, der kan købes i Lidl for en havtredser. Det er en klar nedgradering efter min mening. Samsung er nu også mest gode til at få tingene til at SE lækre ud. Ikke føles. Det gælder iøvrigt også for Galaxy S2, der af mange vurderes til markedet bedste androidtelefon. På deres fjernsyns remotes har de ikke negang gidet at gøre et forsøg, virker det til.
Af pekr
#142831
Jeg oplever ingen summen fra min ps64d8005. Tilgengæld har jeg linebleed når baggrunden er hvid, hvilket er lidt surt.

Fjernbetjeningen er ikke særlig lækker, men jeg synes nu den ligger godt i hånden og fungere som den skal. Bruger også min SGS2. Det ser fedt ud, men det er svært at bruge den uden at kigge ned og se hvad man rammer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142877
Mht. Micro dimming, så ligger der hvert et billedsystem gemt i navnet og det talte Samsung lidt om i forbindelse med LED-modellerne. Hvad det præcis indebærer kan jeg ikke huske, men vi hænger prøver så vidt muligt også at smide alle disse smarte marketing-udtryk ud til højre, når vi tester.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142878
Maestroelite skrev:
Rasmus Larsen skrev: Jeg synes ikke der er deciderede mangler - måske kun THX-profilerne og det dybere sortniveau, men jeg tror rigtig mange vil være godt tilfredse med D8005.
Tak for svarene.

På dette spørgsmål mente jeg dog, hvis man vælger Pansonic VT30, er der så noget man vil savne fra Samsung TV'et eller er Panasonic'en lige så god eller bedre på alle områder?
Beklager misforståelsen. Du kan vende nogle af mine argumenter om fra før. Derudover så synes jeg dog, at Panasonic VT30 har et mindre veludviklet Smart TV-system. Panasonic tilbyder også Apps, men der er endnu ingen mulighed for eksempelvis filmudlejning i den danske App Store.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142879
Mysen skrev:Tak for testen Rasmus. Bemærkede du linebleed? Det er især et problem på mindre gode SD udsendelser på C7705, og det er en af de ting som jeg finder et værre problem på den, end retention er.
Line-bleed er der stadig, ja. Og det kan bemærkes ind i mellem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142880
Kold-91 skrev:Rasmus, du skriver at det summer fra 30-50 cm. Er det meget hørbart eller hvordan? Overvejer nemlig at købe det her Samsung plasma tv men er summen irriterende, så bliver det ikke det.

Nicholas
Nej, jeg blev ikke generet. Og nu har jeg fået skærmene ind i et rum som er mere lydtæt. Når man lægger øret mod bagsiden af Tv'et kan man dog høre summelyden og det blev så langsomt svagere indtil 30-50 centimeter, hvor jeg ikke længere kunne registrere den.

Vær dog opmærksom på, at det kan svinge meget. Det så vi på Samsungs (og Panasonics) 2009 og 2010 modeller. Visse eksemplarer har ingen problemer - andre har ret markante problemer. Så sørg eventuelt for at handle over nettet, så du har 14 dages returret.
Af Quest
#143174
Jeg har lige købt et samsung ps59d7005 der er rigtig meget summelyd når det er tændt. Kan man slet ikke gøre noget ved det?? Jeg kan nemt høre det 3 meter selv når lyden er til..
Af oakie
#143316
Hej

Har købt det tv, er glad for det, men under EPG'en kan jeg ikke få preview af kanalen... Hvordan sættes det op

Oakie
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#143318
Preview virker ikke herhjemme.
Af bphhm
#143531
Har læst test af begge Samsung D8005 TV og de ser begge ud til at være rigtigt gode apparater.

Men kan man sige noget om hvilket TV der er bedst til normalt TV og film behov?

LCD har lavest effektforbrug, bedst lysstyrke og sort niveau. Men er dyrest.

Plasma er billigst, har refleksioner men formentlig bedst til sport etc.
Af BugsBunny
#143759
Hei!

Jeg undrer veldig på hva jeg burde velge av en Samsung UE46D8005 ekker PS51D8005. Noen formening om hvilken som gir mest TV for pengene og hva som generelt er det beste valget av disse to?

På forhånd takk for deres forslag og meninger fra deres nabo i Norge :-)

//
Joachim
Af reneaalborg
#143824
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre mere ang buzzing på dette tv i forhold til sidste års model - jeg forstår ud fra det jeg har læst herinde at det stadig svinger fra den ene udgave af TV´et til den anden... Kan det virkelig passe at Samsung stadig sender TV ud hvor det svinger så meget?
Jeg havde selv et 7705 som drev mig til vanvid med summen i 3-4 måneder, og blev ombyttet via Samsung Service og derefter videresolgt fordi jeg ikke turde tage chancen med et nyt eksempel.
Jeg vil meget gerne høre mere fra evt Rasmus, men også meget gerne fra I andre brugere derude der har et 64" Samsung i stuen lige nu - I jeres mening er I så følsomme overfor buzz, og har I tidligere haft erfaringer/problemer med buzz, og oplever det ikke med dette nye TV?

Dette Tv har klart den bedste ratio af kvalitet til pris, og var ovenud tilfreds med billedkvaliteten (minus 3D crosstalk) sidste år, men den ekstreme buzz på 3 meters afstand var en rigtig killer... Jeg overvejer dette TV grundet pris/kvali/størrelse, men er bange for at tage et hjem, for jer er ret sikker på min goodwill hos Samsung Service er opbrugt efter sidste TV.
Af aaj
#143837
reneaalborg skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre mere ang buzzing på dette tv...
Jeg har netop modtaget dette tv, og de umiddelbart første indtryk er:
- Jesuzzz! 64" er stort...
- Flotteste billede jeg længe har set!
- Plasma-skærme buzzer stadig.

Opfattelsen af støj er jo meget individuel, og det er muligt at jeg er overfølsom på dette område.
Til sammenligning synes jeg også at mit Beovision 8-40 (LCD) larmer, selvom om lcd-støj er mere tålelig.
Jeg blev en smule overrasket over at plasma-skærme stadig buzzer så meget. Det er bl.a årsagen til at jeg ikke har haft plasma-skærm siden 2005.

Jeg er ikke helt sikker på om det er buzzing der generer mig, eller om det er det faktum at buzzing varierer i forhold til lysintensiteten i billedet. Variationen i buzzing henleder mine tanker på billig sekunda-elektronik, og det er der jo bestemt ikke tale om ved dette produkt!

For at svare på dit spørgsmål, så synes jeg umiddelbart at det "larmer"... men ikke så meget, at det flotte billede ikke skal have en chance mere ;)
Af oakie
#144499
Hej

Jeg har en 51"
Den siger ikke en lyd, er super glad for det tv
Meget bedre end de andre 8 flade jeg har haft...
Its a keeper

Oakie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12