Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thor-thor
#134082
De 3,3cm tykkelse, holder det over hele skærmen?
Synes højttalerne ser noget tykkere ud?
Af Steen Bay
#134084
Thor-thor skrev:De 3,3cm tykkelse, holder det over hele skærmen?
Synes højttalerne ser noget tykkere ud?
PPradio.dk opgiver 'tykkelsen' til 5,8cm med tilføjelsen "Panel dybde 3,7cm". Fint nok med stik som vender nedad og til siden, men hvis selve TV'et har en 'pukkel' forneden, så har det måske knap så stor betydning.
Af Marlowe
#134087
Steen Bay skrev:
Thor-thor skrev:De 3,3cm tykkelse, holder det over hele skærmen?
Synes højttalerne ser noget tykkere ud?
PPradio.dk opgiver 'tykkelsen' til 5,8cm med tilføjelsen "Panel dybde 3,7cm". Fint nok med stik som vender nedad og til siden, men hvis selve TV'et har en 'pukkel' forneden, så har det måske knap så stor betydning.
Mht. vægophæng kan det da godt have betydning, forudsat naturligvis at "puklen" ikke sidder samme sted som ophænget :)
Af Steen Bay
#134088
Tak for den fine (og imponerende hurtige) test. :) Måske lidt skuffende at det nye panel ikke lader til at have nogen væsentlig forbedring i lysstyrken, hvilket jeg mener at Panasonic havde 'lovet' (har GT30 ligefrem lavere lysstyrke end GT20?), og som andre har bemærket, så er P50GT30 med en pris på 17k nok lidt højt prissat, taget i betragtning at man for kun 3k ekstra kan få et P50VT30 med 2 stk medfølgende 3D briller og en stor flot glasplade!
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#134089
rigtig fornuftig test af en lækkert tv med flot billedkvalitet....

men er jeg den eneste som fornemmer forskelsbehandling.... i modtog GT30 d. 11 marts og allerede ud med anmeldelsen....

tilsammenligning modtog i samsung 9 serie LED topmodel 8 febuar.... og denne anmeldelse er endnu ikke udkommet..... og samtidig under linket omkring modtagelse af 9 serien meddels tilbage at tvet skal gennemtestes ordenligt....

villle bare gerne høre hvor testen bliver af....?

og lad testene komme igennem i oprindelig rækkefølge... bare min mening.... ps ved godt der er mange Panasonic fans her :)

skal lige siges jeg er rigtig glad for Flatpanels.dk og herinde dagligt....
Af Maestroelite
#134095
Rasmus er der analog stereo out så man slipper for alle mulige omformere for at sætte den til stereo forstærkeren?
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#134097
Hvis man ser bort fra 3D-billedet og går ud fra at et G30 ligger en smule under dette GT30 når det kommer til billedkvalitet, hvad ville da være mest attraktivt at købe: G30 vs. VT20? Prisforskellen er ca. kr. 500.-
Senest rettet af IT-Bruger 23. mar 2011, 00:05, rettet i alt 1 gang.
Af Vasen
#134100
Er 50hz buggen væk??. Synes ikke rigtigt det fremgår af testen.
Af Senic
#134103
Opnåede den så reference/r på enkelte områder ifht. Pioneer ? (ja bortset fra 3D og Internet delen) ? Syntes kun der blev sammenlignet med VT20. Gråtone skalaen, præcise farver .... Kunne godt bruge lidt input der - så vi forhåbentlig snart kunne lukke munden på et par "Pioneer freaks" ?
Intet ondt ment... men hvor er vi ?
Af Mysen
#134105
Steen Bay skrev:så er P50GT30 med en pris på 17k nok lidt højt prissat, taget i betragtning at man for kun 3k ekstra kan få et P50VT30 med 2 stk medfølgende 3D briller og en stor flot glasplade!
Jeg glemmer altid brillerne, når jeg kigger på prisen. Det er jo ikke helt uvæsentligt. VT30 behøver faktisk næsten ikke være et bedre tv, for at blive det bedre køb.
Designet er alene et par tusind ekstra værd efter min mening, med mindre de har været idioter mht. reflektioner. Det tvivler jeg dog på...
Af Steen Bay
#134107
Mysen skrev:
Steen Bay skrev:så er P50GT30 med en pris på 17k nok lidt højt prissat, taget i betragtning at man for kun 3k ekstra kan få et P50VT30 med 2 stk medfølgende 3D briller og en stor flot glasplade!
Jeg glemmer altid brillerne, når jeg kigger på prisen. Det er jo ikke helt uvæsentligt. VT30 behøver faktisk næsten ikke være et bedre tv, for at blive det bedre køb.
Designet er alene et par tusind ekstra værd efter min mening, med mindre de har været idioter mht. reflektioner. Det tvivler jeg dog på...
At dømme efter billederne fra London, så er der nu vist en del reflektioner, men ja, VT30 virker umiddelbart som det bedste køb. I 42" er prisforskellen kun 2k (13k vs. 15k), og udover 3D brillerne medfølger der også et WiFi modul. VT30 har desuden et bedre 'pro' kontrastfilter (som dog måske 'sluger' lidt ekstra lys?) og indbygget subwoofer (og ifølge ppradio.dk også 'PIP' og 'PAP', men kræver det ikke dobbelte tunere?)
Af ckn
#134110
Jeg undrer mig over "før strømforbruget"? Jeg har da aldrig oplevet at det var lavere, før det blev kalibreret?
Af Steen Bay
#134119
ckn skrev:Jeg undrer mig over "før strømforbruget"? Jeg har da aldrig oplevet at det var lavere, før det blev kalibreret?
Panasonic har for vane at indstille standard profilen til en meget lav lysstyrke, sikkert for at give det indtryk at strømforbruget er lavere end det faktisk er. For eksempel, så er out-of-box lysstyrken på G20 på kun 44cd/m2, hvilket er alt for lavt, selv i et totalt mørklagt lokale.
Af THM
#134132
spændene anmeldelse. udrer mig også over lysstyrken ikke er steget ift. gt20 da panasonic udmeldte det som et fokuspunkt. ikke at jeg mener der generelt er behov for mere lys. man må så ikke glemme at sortniveauet er forbedret betragteligt, hvilket måske kan være en del af forklaringen.
det lyder til at være en super skærm med pønt design og få reflektioner :) men tåbeligt at kalibreringsmenuen skal fylde hele skærmen. det trækker desværre ned i min bog ::l
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8