Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#131668
Vær dog OBS på at mange af disse TV har HDMI portene siddende parallelt på det korte led, dvs du kan kun sætte ét vinkler HDMI stik i, da det herefter dækker for resten af portene. Ellers skal du købe to der vinkler i modsat retning, så får du plads til to i stedet.
Af Mysen
#131680
Eller 3 pladser på eksempelvis PK950n, da du kan få et 90 graders vinkestik og et 270 graders vinkelstik til bagsiden, og så sidder der yderligere et stik i siden.
Af kaja69
#131887
Jeg tror jeg vil vælge at betale de ca 2k mere for Samsung PS50C7705 frem for LG 50PK950N. LG'en er tykkere, har stik issuet (tak for input om vinklede stik) og kan ikke optage. Desuden er der ikke 3D understøttelse, men det ved jeg nu ikke om jeg skal bruge i det hele taget. Er der overhovedet nogen argumenter for LG'en - ud over prisen?

Anyway, hvordan hænger man Samsung'en op så fladt på væggen som muligt til en god pris?
Af lennon
#132053
kaja69 skrev:Jeg tror jeg vil vælge at betale de ca 2k mere for Samsung PS50C7705 frem for LG 50PK950N. LG'en er tykkere, har stik issuet (tak for input om vinklede stik) og kan ikke optage. Desuden er der ikke 3D understøttelse, men det ved jeg nu ikke om jeg skal bruge i det hele taget. Er der overhovedet nogen argumenter for LG'en - ud over prisen?

Anyway, hvordan hænger man Samsung'en op så fladt på væggen som muligt til en god pris?
LG´en er mere lydløs, og har måske lidt bedre sort niveau . Og så er der det med Samsungs "panellotteri" . Man ved sgu aldrig helt hvad man får . . !:( Husk at optagefunktionen på Samsung er temmelig begrænset - du kan feks kun optage på den kanal du ser .
Mht Samsung ophæng, så er der jo det originale slim wall beslag som nærmest er en stålwire .Mener der findes flere billige kopivarianter . .
Af 6100Haderslev
#132054
Jeg har netop fået dette TV fra WUPTI. Men hold op jeg blev skuffet. Jeg modtog hvad man i min verden kalder en doa (dead on arrival).

Ansigtsfarver var forvrænget så alle lignede noget der havde ligget 8 timer i et solarie. Var der en skygge på ansigtet var dette helt grønligt. Total "rødstik" på alle billeder.

Det skal nu pakkes ned igen - Jeg skal have det byttet til samme model bl.a pga de tests jeg har læst herinde fra :p

har jeg været ude for det i kalder Samsungs panellotteri?
Af lennon
#132082
6100Haderslev skrev:Jeg har netop fået dette TV fra WUPTI. Men hold op jeg blev skuffet. Jeg modtog hvad man i min verden kalder en doa (dead on arrival).

Ansigtsfarver var forvrænget så alle lignede noget der havde ligget 8 timer i et solarie. Var der en skygge på ansigtet var dette helt grønligt. Total "rødstik" på alle billeder.

Det skal nu pakkes ned igen - Jeg skal have det byttet til samme model bl.a pga de tests jeg har læst herinde fra :p

har jeg været ude for det i kalder Samsungs panellotteri?
Har du digitalt antenne signal ?
Prøvede du forskellige indstillinger ? ? - out of the box står den muligvis i dynamisk mode, hvilket er helt ubrugeligt !
Et velfungerende 7705 er under normale forhold altså et af markedets absolut bedst billedperformende TV.
Når det er sagt så forekommer Samsungs kvalitets kontrol mildt sagt mangelfuld . .!
Af 6100Haderslev
#132138
Jeg har kabel TV via vores grundejerforening (GodTone der står for det). Og ja jeg prøvede flere forskellige indstillinger. Jeg prøvede også at kalibrere ud fra de anbefalinger der ligger herinde. Det blev det ikke bedre af.

Jeg tror/håber det var en mandagsmodel jeg fik. Jeg havde også lidt problemer med foden/soklen til TV´et. Det var som om det ikke kunne stå 100% lodret. Med ville tippe lidt forover.
Af lennon
#132142
6100Haderslev skrev:Jeg har kabel TV via vores grundejerforening (GodTone der står for det). Og ja jeg prøvede flere forskellige indstillinger. Jeg prøvede også at kalibrere ud fra de anbefalinger der ligger herinde. Det blev det ikke bedre af.

Jeg tror/håber det var en mandagsmodel jeg fik. Jeg havde også lidt problemer med foden/soklen til TV´et. Det var som om det ikke kunne stå 100% lodret. Med ville tippe lidt forover.
Og du er helt sikker på at du fik aktiveret den digitale tuner, så du ikke fik kanalerne analogt ? ?
Ellers tror jeg også på et defekt TV.
Af 6100Haderslev
#132143
Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Af lennon
#132181
6100Haderslev skrev:Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Det har jeg ikke helt styr på . Men nogle har skullet vælge et andet land end DK for at kunne se digitalt kabel . Under alle omstændigheder er du vel på det digitale net hvis du kunne se DRHD . . ?
Af 6100Haderslev
#132182
lennon skrev:
6100Haderslev skrev:Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Det har jeg ikke helt styr på . Men nogle har skullet vælge et andet land end DK for at kunne se digitalt kabel . Under alle omstændigheder er du vel på det digitale net hvis du kunne se DRHD . . ?
Jeg må sgu indrømme, at jeg ikke lige ved om DRHD var der. Men det er jeg faktisk ret sikker på det var. Men jeg er sikker på at DR Update var der, og den ligger vidst kun digitalt.
Af coffee
#133682
Findes samme model uden 3D, og hvad ville den så hedde.
Af netfors
#133684
coffee skrev:Findes samme model uden 3D, og hvad ville den så hedde.
Nej. 3D er mere eller mindre standard udstyr i topmodellerne i dag. ;)
Af BrianL
#133739
Hej..

Har fået et c7705 og læs test og lavet indstiller som foreslået.

Men synes ikke jeg kan finde den der Cinema smooth der skal slørs fra? Hvor ligger den henne?

Samtidig synes jeg at have oplevet at der til tider er skygger rundt om menneskernes hoveder, andre der drøjer med det?

Har ikke laver kalibering, bare lavet indstillinger som de stod i det skema, er det forkert?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13