Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#92292
ErikUkendt skrev:Vil en netbook med HDMI udgang, med 50/60 Hz tilsluttet til en G20 ,blive vist ved 50/60 Hz eller 100 Hz?
60 Hz fra din PC kan ikke vises som 100 Hz - det giver sig selv. 50 Hz kan derimod godt. Til filmbrug burde du dog benytte 23.96 Hz i stedet, så du får 1080p24 understøttelse.
Af ErikUkendt
#92299
Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#92304
Du kan ikke se hvilke frekvenser din PC understøtter før den er sat til en anden skærm. Hvis du er på vej ud for at købe den i en butik, så kunne du jo tage din PC med og bede dem teste det før du køber hos dem?
Af Fing
#92324
Må alt andet lige betegnes som et fantstisk TV til prisen når man læser denne test.

Glæder mig til at høre nærmere om V/T 20. Tror de sparker bagdel.
Af lennon
#92327
ErikUkendt skrev:Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Er selv meget hooked på diverse TV´s evne til at vise JPEG .Beskærer mine bedste billeder til 16:9 og smider dem så over på en USB stick. Er noget skuffet over at man på G20 IKKE kan afspille eget musik i forbindelse med dias show fra USB . Her er Sony og Samsungs værktøjer meget bedre, - og lige præcis til still billeder er LCD teknologien altså bedre end plasma . .
Af ErikUkendt
#92339
lennon skrev:
ErikUkendt skrev:Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Er selv meget hooked på diverse TV´s evne til at vise JPEG .Beskærer mine bedste billeder til 16:9 og smider dem så over på en USB stick. Er noget skuffet over at man på G20 IKKE kan afspille eget musik i forbindelse med dias show fra USB . Her er Sony og Samsungs værktøjer meget bedre, - og lige præcis til still billeder er LCD teknologien altså bedre end plasma . .
Til Yakken:Jo, jeg har tænkt at købe et G20 i en butik. Men der er nogle fejl man først opdager når når man sidder hjemme i fred og ro med det ny indkøbte. Så jeg er ude efter at nedbringe et fejlkøb så godt som muligt på forhånd, ved at spørge her hvor i har tjek på det :)

Til Lennon: De fladskærme jeg har prøvet med USB sticks, har været afsindige langsomme til at indlæse et nyt billede. Da jeg også har ca. 10000 fotos, er det rart at kunne bladre rundt på hele harddisken og bruge sin normale billede fremviser. Jeg så engang billeder på et G10 og de stod meget behageligt, med en naturlig skarphed og gode farver, men der var desværre flimren, på motiver med store lyse områder.
Af bantam
#92362
kakilika skrev:God test. Men ved I, om X20-serien også får færre reflektionerne i skærmen, eller er dette forbeholdt de dyrere modeller?
Der er meget stor forskel på X20 og G20 mht. til reflektioner fra omgivelserne (samt inde i frontglasset) - med fordelen til G20.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#92367
Jeg skal nok lige vende tilbage på de mange spørgsmål til G20.

Vi er dog i Hannover i disse dage for at kigge lidt på CeBit messen, så tiden er lidt presset.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#92517
BrianH skrev:Jeg har ikke læst hele teksten endnu (er på arbejde :) ) Men kom til at tænke på om "overscan" kan slås til og fra i THX profilen?
Ja, på THX profilen kan man nu slå 16:9 overscan til og fra.
#92518
prothor skrev:Jeg fik leveret et G20 i fredags og har benærket et højt støjniveau fra elektronikken her i weekenden. Som Allan her på siderne skrev:
Jeg kan ikke se I har beskæftiget jer med dette emne i Jeres test?
Jeg kan høre den brummer lidt, når jeg lægger øret ned til bagsiden. Jeg kan dog ikke høre det fra sofaen.
Det kan jeg til gengæld med Samsungs brummelyd på B855, som også står her.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#92519
thomsenkbh skrev:flot anmeldelse! på baggrund af den tyske anmeldelse der har ligget nogle dage så havde jeg dog troet at kvantespringet i forhold til G10 var større.
Har du virklig siddet på den sydlige halvkugle da du testede skærmen?! (efterårssol :) )
Hehe, nej. Der skulle vist have stået forårs-sol. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14